A person you love..

Tjena;) jaaa vad ska man skriva? idag så va jag i stan och köpte en present till mamma Grattis mamma på morsdag.. snart ska vi väl få några galna folk till oss... yees sen efter de vet jag inte vad jag ska göra... ehm? nu är det så tråkigt för alla är liksom sjuka och reser..? eeh men snart äre SOMMARLOOOOOOV gaaaash va skönt lixom... det kommer hända ganska mycket i sommar... vill ni veta vad som kommer hända? okei... först så stannar jag hemma i sverige typ i en vecka..? sen så åker jag till Turkiet(Antalya..) eller vad heter... stannar där i två veckor... sen kommer jag hem till sverige... stannar fyra dagar hemma... sen åker jag till Finland och är det typ tre veckor...? sen kommer jag hem... och stannar hemma i två dagar... sen drar jag till Grekland.... jaaa så ser min sommar ut gaaaash va jag längtar!!!! SUMMER SUMMER SUMMER!!! Finland kommer bli bääästa... SOMMAREN 2011 kommer bli bäääääääst!!!!

igår va jag i stan i Slussen... där buss olyckan skedde... det var mycket tragiskt... jag såg lixom allt som hände... jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra... jag va där med några andra alla fick ju panik... busschauffören råka ta fel pedal... och gasade istället för bromsa... bussen gick inte och stanna... det var en kille som pratade i sin mobil lixom.. och han fick bussen över sig. och i en trappa brevid så satt en mamma och hennes son 17 månader.Mamman knuffades ått sidan... och barnet låg i barnvagnen han åkte med bussen... barnvagnen blev mossad men som tur levde barnet..jag hörde att han skrek så mycket... själv så började jag gråta... jag kunde inte hjälpa han för bussen va så tung... det sprang typ fyra st män och försökte knuffa bort bussen... och dom fick lås barnet efter 2 min så kommer det poliser och ambulanser... jag var helt chockad.. jag började gråta för barnet är ju bara 17 månader... 6 personer skadedes en person skadades allvarligt.... några poliser började prata me mig och min kompis... jag sa precis vad som hade hänt och hört... jag hörde att typ de va en motor som kom närmare och närmare.. jag hann inte ens titta bakåt för bussen kom i fullfart... när jag kom hem där i från så var jag fortfarande chockad... jag grät och grät... jag kunde inte ens sova i natt för jag tänkte på det... och idag så står det i tidningar... och jag kommer säkert ha det här i min hjärna hela mitt liv... det va så hemskt asso!!!

Daughtry-It`s not over


 I LOVE YOU SO MUCH!! HOPE YOU UNDERSTAND THAT

Kommentarer
Postat av: jenni

bra att du lever allafall

2011-05-29 @ 22:55:20
Postat av: alice

ja va oxå i stan men i gamla stan och slussen ligger ju ganska nära gamla stan ja hörde poilser & ambulanser skit myk jag sa till axel(min bror) nu ska dom hämta Emii & jenni:P hahah neeeh men det va myk läskigt

2011-05-30 @ 16:04:44
Postat av: bella

vi krossar er den 7 juni hahahah sverige-moldavien spelar på måndag och på tisdag spelar sverige-finland hahaha guuuud va jag kommer skratta när finland förlorar hahaha ni kan bara lägga ner nu hahahahahahah för vi vet redan vem som vinner gooooo sweden!! hahahah Emii känn dig ägd asso hahahah naaaw hoppas du bara inte börjar gråta när finland förlorar hahah:D jag läste typ i tidningen... aaah guuud tycker synd om lilla killen men nu står det att han får komma hemma!!

2011-05-30 @ 17:09:08
Postat av: agnes

naaaw va gullig hon är naaw ska du inte du och hon gå på Linkin Parks konser... den 14 juni? i ericsson globe.. jag vet att ni älskar Linkin park... victoria ska gå tror jag... ni kan väl gå me henne..? hugo va oxå i slussen men jag vet inte om han hann åka hem innan de hände... när jag läste i tidningen så blev jag helt chockad det har ju inte hänt liksom o varför ska det hända nu? jag tror hon som körde bussen pratade i telefon... så hon tappade kontrollen över bussen... eller jag vet inte...

2011-05-30 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0