allt är fel...

allt är fel utan dig.... måste släppa taget om dig orkar inte bry mig längre... måste gå vidare med livet... du har förstört allt.... allt var en bluff... måste glömma dig... men hur ska jag kunna glömma dig när du finns fortfarande i mitt hjärta...? du vill inte gå ut från mitt hjärta... men du måste för jag orkar inte med allt svek längre... har inte sovit på hela natten för har gråtit och tänkt på dig... BUT NOW I MUST LEAVE YOU FOR ALL THE TIME...!!!!! men det kommer bli svårt för jag älskar dig fortfarande.... och kommer alltid göra de...!!! jag måste gå vidare... du ska inte få förstöra mer för mig... du har förstört mycket... MY HEART IS BROKEN AND I`M IS SO SAD...


kommer aldrig komma över honom... han va en speciell person för mig... men nu är det över...YOU HAVE BROKEN MY HEART SO MUCH BUT YOU DON`T UNDERSTAND THAT... men men orkar inte bry mig längre vad du gör... HAVE A REALLY GOOD LIFE I WILL NOT SEE YOU MORE... YOU ARE OUT OF MY LIFE FOREVER AND EVER!!!!

vakna typ för en timma sen... skiiiit många har ringt mig sorry om jag soooov uff... ska aldrig sova mer för er skull... soooo DAAAH men aja idag ska jag först åka till Huddinge DANNY kommer ditt sen efter det... ska jag o några andra åka till Stan(Grönalund) Danny är bara i Huddinge i en timma tror jag... kommer va skiiit många på Grönalund för dom öppnade idaaag.... dom har gjort en ny berg & dalbana...(Twister) och dom har byggt om (Blåatåget) hoppas bara inte jag ser ALEXANDER där...-.- vill inte se han... men aja måste gå & göra mig i ordning Danny börjar sjunga typ kvart i två... så måste skynda mig lite...(Det tar två timmar och platta håret) hahah ni ska bara se mitt hår hur det ser ut när jag vaknar...=) men aja fortfarande skiiit onöding INFORMATION men aja det får duga... men kanske om jag hinner så bloggar jag när jag kommer hem... AL RIGHT? måste jogga oxå när jag kommer hem... jag kan blogga imorn istället kommer va skiiiit trött när jag kommer hem men aja CIAO!!!!(NI BEHÖVER INTE LÄSA HELA MEN GÖR DET OM NI VILL)

Kommentarer
Postat av: victoria

riiiiiing mig måste veta vart jag ska möta dig

2011-05-07 @ 13:29:56
Postat av: jasmin

hahaha åkte du INSANE hoppas du inte dog bara:P

2011-05-07 @ 19:36:48
Postat av: alice

heheh de va jätte roligt haha vi måste åka ditt igen:) hahaha men hahah du måste åka insane hahah du måsteeeeeee

2011-05-08 @ 12:47:58
Postat av: alicia

han är dum!! glöm han

2011-05-12 @ 18:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0