Barcelona-Man United....

Cha Cha Bitches... har kollat klart hela matchen... GRATTIS BÄSTA LAGET BARCELONA!! 3-1 hahaha isak ge mig pengarna nu:P haha jag o min bror slog vad typ om BARCELONA vinner så skulle jag få 1000 kr av min bror och han sa om Man United vinner så får jag 1000 kr hahah jag fick 1000 och han fick 300 hahah:D men aja det är fett mycket poliser typ vid Glömstavägen.. ehm? vet inte varför hahah va har finnarna gjort nu? haha neeeh men ska inte skylla på finnarna... dom har inte gjort något fel... hahaha ska inte skylla på dom jag är själv finsk hahah aah men vad ska man skriva u? ehm vet inte... ska snart gå ut tänkte jag... men vet inte vad jag ska göra ute liksom... heheh:P jag tror hon kommer tillbaka nästa vecka o bloggar... om hon mår bättre... om hon inte bloggar så äre jag som bloggar tills hon är tillbaka...:D men nu får ni ha det sååå göööött!!!! slänger in en bild på mig & min kära bror...

 min kära bror Isak!!

meee...


Kommentarer
Postat av: jenni

hahaha dom kom för o hämta dig hahahah:D

2011-05-29 @ 12:00:18
Postat av: bella

ohh Emii haff o Isak Haff hahha

2011-05-29 @ 12:10:13
Postat av: sara

Isak my lover I love you so much Isak!! Emii hot hot hot

2011-06-04 @ 19:48:06
Postat av: Emii

Sara: ehh? och när blev du tsm me Isak? ehh du bara säger så för du är MUSTASUKKAINEN!!! låt dom vara kära förstör inte doms SUHDE ok? om du förstör deras SUHDE så vet jag inte vad jag gör... har aldrig sett Isak så lycklig som han är!!! ehh sara OLET KATEELLLINEN MINULLE JA ISAK? jag tror du är AVUNDSJUK bara för Isak är kär i henne!!!

2011-06-04 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0