blablabla

tingelings... ska snart göra läxor... vem orkar skolan...? öh NOOOOT ME jag "rymde" från matten idag orka inte matten... Matte är de SÄMSTA ämnet jag vet-.- I HATE THAT!! och "rymde" från Engelskan... och engelska är oxå tråkigt ämne... det bästa ämnet jag vet är Idrott och Bild..!!

asso kan ni tänka OM FYRA veckor äre SOMMAR!!! Öh? herreguuud va snabbt tiden går... nu får någon ta och stoppa tiden...=) skulle va helt klart bääääst om någon kunde stoppa tiden...:) haha men aja sommaren kommer bli bäääääst!!! först så åker jag till Södertälje... en Ö liksom är där i några dar... sen åker jag till Oslo stannar där i några dar... sen åker jag till Narvik och stannar där i två veckor..=) sen kommer jag hem till SVERIGE och då ska jag åka Helikopter Över stockholm.. kommer bli så BRAAAA och det är en polis Helikopter whoooo LÄÄÄÄÄNGTAR!!!! sommarlovet är typ i två månader... allt kan hända men det jag vet är Helikopter turen=) pappa snacka om något att vi ska åka typ luftballong...:) och sen vill han åka go Kart..=) kommer bli bääääääääästa sommaren i hela mitt liv!!! aja slänger in några bilder ska snart jogga om jag orkar....



såååå men nu måste jag gå och jogga om jag orkar... annars måste jag plugga till PROVET!!
men vi ses=) ha de så braaaa Hugs from /Sillan


Panic At The Disco-Ready to go

Kommentarer
Postat av: victoria

hehe jag ska oxå åka helikopter:P fast i göteborg hehe:P naaaaw va seeeexig

2011-05-09 @ 20:52:37
Postat av: jenni

vaaaaaaaah sööööööööööt

2011-05-10 @ 17:26:39
Postat av: alicia

vaaaad söööt

2011-05-12 @ 18:26:33
Postat av: Saga

Vad fin du är :) <3

2011-05-27 @ 22:19:58
URL: http://mylifeonmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0