bloggpaus... sorry!!!

aaaaah jag måste ta en låååååååååång bloggpaus sooooooooorry.. men har mycket och tänka på... skola & allt... har skit mycket läxor...!!! lärarna ger oss läxor dom sista veckorna..? öh asso imorn har vi någon.. redovisning... och prov...? och idag hade vi musik prov? ohhh goood..!!! vi har typ bara två veckor kvar... och sen får vi 100 läxor.. asso aaaaaah damp!!!
måste göras:
1.Prov,redovisning
2.redovisa min bok..
3.skriva i någon bokblogg..?
4.egen analys om vattenkraft...
5.redovisa en sak på bilden...
6.läsa i No boken..
7.Matte läxa..
8.berätta veckans Nyhet...


ohhhhh jag orkar inteeeeeeeeeeeeeee med skolan...!!! men snart äre SOMMARLOOOOOOOOOOV!!! längtar redan slipper skolan och läääääxor!!! whoooo.. vi börjar i augusti... och vi ska ha Nationella Prov..? OMMMMMMG!!!! men aja måste ta en ganska lååååång PAUS...!!! jag kommer tillbaka när sommarlovet börjar!!! right? två veckor kvar nästa vecka har vi bara tre dagar i skolan(måndag-onsdag) vi är lediga på torsdag-fredag för det är typ  Kristihimmel-färdsdag? eller något...sen efter den veckan äre bara att vi ska städa i skolan..!! men vi ses när sommarlovet börjar... ni får ha det så bra så ses vi... i framtiden...:D<3


Kapten Röd-Saknade vänner

ohhhhhh JENNI & EMII SLUTAAAAAAAAA:( era åsnor... VAAAARFÖR sätter ni på dom låtarna som är dåliga OHHHHHHH damp måste stänga mina öron era apor ohhhhhhh!!!!! JENNI & EMII GET A LIFE..!!! hahahah I LOVE YOU GIRLS!!!



Kommentarer
Postat av: Emii

hahahahahaha den är ju bäst du har ingen smak på musik du & din Rybak gaaash

2011-05-24 @ 17:12:26
Postat av: jenni

kämpa på!! tänk inte att snart blir det sommar tänk istället att vi slutar skolan!! och tänk på dina betyg flicka:D hahaha men hallå den är juuuuuuuu beeeeest of the beeeest sooo daaaaaah:D hahahah jag och Emii äger alla

2011-05-24 @ 17:43:26
Postat av: alice

lyssna på texten sjukt bra!!! äre inte typ Eriksberg?

2011-05-24 @ 19:31:51
Postat av: Annica

Bara bra. men är jävligt trött. ;)

Jag är inte duktig med design. :(

2011-05-24 @ 20:39:01
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: bella

jätte dålig på guuud JENNI O EMII ni måste lyssna mer på vanlig musik det här är ingen musik ens hahaha:D

2011-05-24 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0