boooooorring nooooow....

yeeeeep I HAVE BOOOOOOOORRING NOOOOOW-.- suuuuuck borde inte vara vid datan nu... men aja äre ändå hehe=) jaaaaaaaag har prov på fredag och jaaaaaaaaag kan inget...? uff måste sticka snart men ehh pallar inte... kommer ändå få IG HEJ IG PROV-.- men aja jätte onödig INFO jag vet men aja I DON`T CARE... ajg skriver vad jag vill sååå whuuut bree... ska snart jogga.. yeeeep orkar inte med blogg längre... det är ganska tråkigt... så tar nog bort min BLOGG... man blir liksom CP hehe eller jag är redan CP hehe=) hehehe neeeeh skojja men man blir liksom jätte trött och blogga hela tiden... men aja jag vet inte det... enda jag vet är ATT JAG MÅSTE ÖVA TILL MITT PROV-.- fuuuck schooool-.- I HATE SCHOOOOOOOL SO MUCH!!! SCHOOL CAN GO AND DIE-.- jag orkar inte med mitt liv... allt händer på samma gång..
Alexander har pratat med mig nu och han säger att dom drev bara... mh ska jag verkligen tro på det... mh..? jag vet inte om jag blir TSM me han igen... vet inte men aja orkar inte skriva mer så ska typ gå och kolla på Big Brother.... sen efter det så ska jag typ Jogga...? aaah men tingeling!!!


Kommentarer
Postat av: jasmin

hahaha tröga unge svara på din MOOOOOOBIL

2011-05-11 @ 18:52:48
Postat av: victoria

vaaaaah skaru till island vaaaah? såg på FACEBOOK

2011-05-11 @ 19:07:52
Postat av: alice

hehehe du är trög yeeeey=) hahahhahahahahhahah heja sverige!

2011-05-12 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0