dålig dag....

heeeeyo... jag har tråkigt... yeeep... kollar på Big Brother nu... och lyssnar på DANMARKS lååååt asso den är sååååå bra!!!! IT IS KILLING MEEEEEEEEEEEEEE!!!! lyssna folk så himla bra....!!!!!! den har fastnat i min hjärna... please go out...!!!! tänkte typ berätta lite vad som har hänt idag....

först så hade  vi Djurdag... sen hade vi PROV... gissa vad jag fick... VG aaaah=) happy!!!! har aldrig fått VG på ett prov... WHOOOOO JÄTTE GLAAAAAAAAD!!!! YAAAAAH!!! sen efter det så hade vi slöjd... sen så slutade vi... gick hem... aah vad gjorde jag? mh... kommer inte ihåg liksom... yeep imorn ska jag till Grönalund... with my best friend... I LOVE YOU SO MUCH!!!! och NEEEJ jag kommer inte åka INSANE om ni tror det neeej!!! NEVER!!!! vågar inte åka blåatåget... och inte gå i spökhuset... asso jag är lätt skrämd... när jag åker typ blåatåget så blundar jag hela vägen.... hehe jag vågar bara inte kolla... och nu har dom byggt den större och längre... mh.... NEEEJ jag åker aldrig den... och går aldrig spökhuset... NEEEEEJ never!!!! typ när min pappa stog bakom mig och då blev jag skiiiiiit rädd hehe jag är sånn... jag vågar inte ens se skräckfilmer...!!! haha jag såg paranormal activity.. jag såg den med min kompis.. och hon bor liksom i Huddinge(Jenni) och hon bor typ vid Gömmaren och där finns skog... jag trodde hela tiden att typ det va någon där ute... och jag kunde inte sova på 2-3 dagar... bara för filmens fel...!!!! jaa så äre... ska gå och kolla på någon film nu.. men ingen skräck film jag kan inte se skräck film själv... NEEJ!! men hittar väl någon film... jag bloggar efter Grönalund imorn... see you all!!!


IMORN äre FINAL Eurovision Song Contest...  så nu hejar vi på Eric!!! (jag låsas gilla han...=) heheh bara för alla gillar Eric  så måste jag oxå gilla han... annars känner jag mig mobbad liksom... alla pratar om Eric.. och blablabla och jag bara säger OKEEEEEY trevligt men jag bryr mig inte..=) hehehe men heja DANMARK!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

haahaha jag kommer ihåg när vi va där du ville inte gå spökhuset heheh men vi tvingade dig hehe du började gråta naaaw va du så rädd heheh? naaaaw grattis älskling:* hade du tränat? eller fuska du:P heheh du måste komma igen så ser vi en skräck film igen hehe mitt i skogen=)

2011-05-13 @ 23:08:31
Postat av: victoria

assssso va händer med europa!!! fuck europe!!! nu tycker vi att vi lägger ner allt skit

2011-05-15 @ 11:02:02
Postat av: alice

asso sååååå dålig... asso skiiiiit

2011-05-15 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0