DEEEEEEEET ÄR FUUUUUUUUUUUUSK!!!!!

FINLAND FUUUUUUUUSKA!!!!!!! HALLÅ FATTAR NI INTE DET FINLAND FUUUUUUUUUUUUUUUSK!!!!!!!!! DEEEET ÄR FUUUUUUUUUUUUUSK!!!! JÄVLA SKIIIIIIT DET ÄR FAKE!!!!!! SVERIGE VAR HELT KLART BÄÄÄÄÄST!!!!!!!! FINLAND SUGER-.- UFF HUUUUUUUUUR KUNDE FINLAND VINNA ÖVER BÄSTA LAGET...? ÖH

FATTAR INTE ATT FINLAAAAAAAND KUNDE VINNA UFF NEEEEEEEEJ FINLAND SUGER HALLÅ SKIIIIIIIIIIIT NÄR JAG VA I HUDDINGE SÅ SJÖNG ALLA FINNAR TYP SUOMI SUOMI SUOMI SUOMI... OCH JAG BARA SVERIGE SVERIGE SVERIGE SVERIGE HAHAH VA SKÖÖÖÖÖÖÖÖN JAG ÄR!!!!! HAHAHA OCH ALLA BARA SA NEEEEJ SUOMI!!! OCH JAG BARA SVERIGEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!! FINLAND IS BULLSHIT!!!!!! SVERIGE ÄR BÄÄÄST!!!!!!! WHOOOO... DAMP PÅ FINNARNA LIKSOM...:D HAHAHAH!!!!!!


KOLLAR PÅ HIMMELBLÅÅÅÅÅ NU SÅ BYEEE OCH OM NI SER MIG PÅ SKANSEN SÅ KOM OCH SÄG HEEEEEEJ FOLK!!!!!!

Kommentarer
Postat av: victoria

hahaha va rolig du är..(NOOOOT) hahah GRATTIS NORGE!!

2011-05-17 @ 10:44:38
Postat av: Emii

hahahah du ska inte vara arg på oss finnar hahahahaha det är ju inte vårt fel att vi vann bästa laget hahaha du ska inte vara arg på oss för det första så äger vi och för det andra så suger sverige hahah:D men nu är det över nu kan inte sverige vinna hahah naaaw:D jag sa till dig hela tiden FINLAND VINNER men du bara nääää sverige vinner:D hahahah vi tog GUUUUUULDET!!!! hahahah silver is bullshit:D ahahahah över 100 000 fans kom till Helsingfors jag skulle åka men jag kunde inte för jag visste hela tiden att finland skulle vinna:D vi knäcker er nästa gång oxå haha om det blir några fler matcher inte på ishockey men på fotboll:D

2011-05-17 @ 19:36:22
Postat av: jenni

hahahaha va sköööööön:D sverige gjorde inget fel men finland gjorde fel hahah:D dom har typ magneter under isen och sen så äre någon som drar den in i målet hahah:D hade du kul idaaag

2011-05-17 @ 20:21:33
Postat av: Emma

sv; har inte fått ngt mejl? :/



altså komigeen, int fuskade vi. inte hade de med några fusklappar elr ngt. dåliga förlorare ;D

2011-05-17 @ 21:12:21
URL: http://eemsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0