ehm?

tjena mitt i bena;) hahaha nee men vet inte vad man skriver här.. jag bloggar tills hon har blivit bättre... just nu är hon deppig bara för några svin.. jag älskar dig:* du kan alltid prata med mig om något är fel... just nu sitter jag här ska snart på träning... får väl se hur det går... yees.. jag vet inte vad ni tycker om att läsa... det här är kanske tråkigt för vissa..? men jag är lixom inte någon bloggare... så får väl bara skriva vad jag vill... hoppas hon mår bättre snart så jag inte behöver gästblogga mera:D nää men de är faktiskt kul... bara man vet vad man ska skriva om... jaa ehm?

-Lil Jon ft Claude kelly-What a night
njuuuuuut!!!!



Bjuder en bild på mig... ser ut som jag är svensk..? öh neeej jag är inte svensk!! jag är hel finsk och kommer från Helsingborg... menjag är halv svensk...!!

nu måste jag chilla till träning men vi får väl se om jag gästbloggar senare... maybe?

Kommentarer
Postat av: jenni

finnish maffia:D

2011-05-26 @ 20:48:05
Postat av: bella

hahah Emii seeexi:D

2011-05-27 @ 13:31:44
Postat av: alice

heja gangster:D heja suomi´:D

2011-05-27 @ 21:40:51
Postat av: Sillan

Emii haff hahah naaaw sweetie love u:* du behöver inte gästblogga mera.. om du inte vill du kan ju bara lägga ner så ber jag någon annan gästblogga ist och ditt svar på sms? ehhh vad mena du? ehh fatta inget

2011-05-27 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0