Emii hära...

Tjena;) jag bloggar ist för henne... hon tog en blogg paus så jag gästbloggar elr vad det heter... och jag fattar inget... hahah men men vi får se hur det går... right? vet inte hur det här fungerar.. men aah såå jag får väl bara skriva något som är onödigt... Jag heter Emii och är 15 och bor i Huddinge(jag bor med mamma,pappa och syster).Jag bara älskar och sjunga och dansa..det är det bästa jag vet.. och såklart vänner jag gillar myk..Mina intressen är sjunga,dansa,vara med vänner...,pojkvän..shoppa... FINLAND!!

Jag hatar gamla gubbar,myggor,myor,spindlar,och svenskar som tror att dom kan allt....
Jag är hel finsk och halv svensk... SUOMI IN MY HEART FOREVER..!! ni behöver lixom inte veta hela mitt liv... OKAAAY? jag vet inte vad hon brukar skriva om... jag kan inget om blogg men ändå så sa jag att jag kunde gästblogga? ehm okay jag var lite galen först... men aja jag får väl säga hejdå och jag hoppas att jag inte behöver gästblogga mer...:D




 BEEEST

Kommentarer
Postat av: alice

hahaha orka att du gästblogga? hahahaha va skön:D och va sjunger dom om? vi kommer krossa er den 3 juni sverige-finland fotboll vi kommer vinna med 6 och ni får 1 hahahah vi krossar er heja sverige in med målen i mål in med målen i mål:D

2011-05-25 @ 17:12:09
Postat av: bella

hahaha vrf gästbloggar du? hahahahah lilla Emii gästbloggar:D hahaha trodde du aldrig skulle fråga:D hahahah men Emii nu får du väl ta gå och lägga dig sånt här skit kan vi inte lyssna på hahah och håller med alice VI KROSSAR ER

2011-05-25 @ 17:36:35
Postat av: jenni

hahaha grattis Emii för du gästbloggar hahaha nörd:D hahahahah vi knäcker er vi kommer vinna hahah jag vill se finnarnas minn när finland förlorar och haha dom kommer ju inte bli glada när sverige vinner:D

2011-05-25 @ 21:13:02
Postat av: Emii

alice:hahaha finland vinner alltid hahah dedu;) hahah sverige kommer förlora igen soo ja vad ska jag säga? FINALD ÄR BÄÄÄÄST och SVERIGE SUGER:D



bella:jag ville prova..hahaha vadå skit det är ju bäst.. ni förstår inte vad dom sjunger om hahahah:D nej nej vi KROSSAR er igen:D



jenni:hahaha va rolig du va då.. NEEJ:D finland vinner igen.. det gör vi alltid hahah jag vill se eran minn:D hahah va sura ni kommer vara:D alla svenskar va fett sura när FIIIIINLAND tog guldet:D hahah va jag garva:D och den här gången blir det roligare :D vi krossar er igen:D

2011-05-26 @ 15:58:44
Postat av: Sillan

alice:hahaha hon ville gästblogga:D hahaha äre inte sverige-Moldavien? elr så kanske jag har kollat fel haha så klart sverige vinner finland är bara bullshit:D haha sorry



jenni:hahah aah hon är nörd:P de va ingen nyhet:D ahahah hahah dom kommer bli så arga men de räckte med guldet och dom behöver inte guld igen...



Emii:hahah Emii du har fel haha du får se att vi sverige vinner hela och det räcker nu ni har redan fått guld:D nu är det våran tur

2011-05-27 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0