Emii is stupid

haaaaaay på er hur mår ni? själv mår jag skit illa... ehm? får inte bli sjuuuuuuk nu...:/ neeej får bara inte.... för på tisdag ska jag till Råsunda... & kolla när Sverige-Finland spelar match.... SUOOOOOOMII!!!!!!! kom igen nuuuuuuu sumoi!!! nu tar vi hem segern igen vi tar Guldet igen....!!!! Finland Finland Finland!!!!!! på fredag tar Syster studenten... aaah vill oxå:( men det är bara tre år kvar sen fårjag göra vad jag vill yaaaaaah!!!!! och snart äre SOMMAAAAAAAAR whoooo längtar så mycket asso!!! läääääääängtar!!!!!!

gick inte till skolan idag... orka inte... sa till mamma att jag är sjuk...? aah nu sitter jag på studsmattan... min lilla bebis är häääär LOVE YOU!! hahaha va galen familj jag har på gud... asso min bror sa aah vi måste dra till skolan... och jag bara ehh what? klockan är 4? isak haru blivit dum eller? hahahah o mamma sa aah Emii va du inte i skolan idag..? och jag bara du ringde ju o sa att jag är sjuk? kommer du inte ihåg? hahaha och pappa" isak,Emii och maria kan ni komma lite" och han frågar har ni sett mina glasögon...? jag kommer bli arg om någon av er har tagit dom... så ge mig dom nu... hahahah och jag bara dör av garv isak sa men du har ju dom på huvudet... stupid hahahah gud va jag älskar min familj hahahah!!! vi är så vi finnar hahah:D  näää men va ska man hitta på nu? ehm ska väl hoppa lite studsmatta with my boy aah men så ses vi väl någon dag right?
OCH MISSA INTE MATCHEN PÅ TISDAG FINLAND-SVERIGE SUOMIIIIII!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

HAHAHAHAHAHAHAH Emii finland förlorar hahahah det räckte finland behöver inte vinna igen nu är det sveriges tur att vinna:D hahahah Emii din familj är alltid galna:D hahahah din man är i Grönalund:D jaaaaay smith:D hehehh

2011-05-31 @ 18:53:17
Postat av: alice

hahah Emii jag tror du är den galnaste i hela familjen:D hahahah sverige vinner finland-sucks sorry:D

2011-05-31 @ 22:18:36
Postat av: bella

hahahah du kommer inte komma in hahahah sverige!!

2011-06-01 @ 17:06:10
Postat av: sara

hahaha Emii gå inte på SVENSKA NATIONALDAGEN stanna hos mig:D cutie

2011-06-04 @ 19:46:50
Postat av: Emii

SARA:jag går hellre med henne om du ska hölla på så vill jag inte vara med dig... fattar du? jag sa till dig kolla hennes blogg men kommentera inte något taskigt men ändå så gör du det Miksi ei Kuunnella?

2011-06-04 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0