glöm dina bekymmer imorn kommer nya...

HEEEEEEEYO kom hem för ett tag... min dag har varit helt AWESOME!!! det regna jätte mycket... först så kom jag till Stan och Norska Tåget gick från Kungsstragården... och sen till Skansen... tåget gick typ klockan ett..? och sen va vi på Skansen klockan 2..? det va skiiit många som gick tåget... 4,500 tusen människor som gick tåget.... alla ringde mig och sa Grattis med dagen:P naaaaaw så söta folk som bryr sig om norge:D hahaha... är ganska trött... tror jag ska sova snart maybe:D nej men ska snart se Big brother sen sova:D kommer slänga in bilder (någon dag) för min kamra funkar inte fortfarande... och sorry men min Mobil skickar sms till ALLA typ....SO SOOOOORRY!! vill bara slänga den i vägen nu...-.- men aja onödig INFORMATION... men aja I DON`T CARE..!! jag bara skriver...

Imorn är det Bio Premiär på Pirates Of The Caribbean 4... vem vill gå och kolla på den med mig imorn klockan 00.00? jag bara älskar dom filmerna så braaaaa har alla hemma... Jack Sparrow är såååå snygg... och Orlando Blom... dööööör för dom så snygga!!!


aja vet inte vad jag ska skriva mer... ni har nog fått allt ni behöver veta.. eller? har jag missat något? nu ska jag gå och spela lite WII såå tingeling... aa juste ska starta en frågestund nu har du chansen att fråga vad du vill..!! vad vill DU veta? frågestunden börjar nu och slutar på fredag klockan åtta på kvällen... så nu kan Du ställa vad som helst men svarar INTE på frågor som är konstiga... OK? så börja fråga:D







Kommentarer
Postat av: Emii

hahah vet allt om dig=) men gillar du lucas?

2011-05-17 @ 21:05:41
Postat av: victoria

jag kan gå men hallå vi har skola på torsdag:P men vi skolkar hehe vilken bio skaru till?



mhm.. vilken är din favorit låt? haha vet men..

2011-05-17 @ 21:07:50
Postat av: jenni

jag vill gå men vrf så sent? det går en bio klockan 20.55 kan vi inte gå på den istället? jag,victoria och du kan gå men svara kärring!!



hahah hur många haru varit kär i? och vem äru kär i nu?

2011-05-18 @ 19:06:32
Postat av: alice

jaaaaaaag vill gå men kan inte:( hehe vet typ allt om dig men ställer en fråga... björnborg,puma eller addidas?

2011-05-18 @ 19:53:43
Postat av: bella

vilken är din favorit färg?

2011-05-19 @ 12:39:15
Postat av: alina

hahah vet redan allt om dig så aa men mh så hur mår du idag? hahah:D och gillar du H....?:D

2011-05-19 @ 13:58:55
Postat av: sofia

lilla kärring svara på din mobil damp på dig svaaaaaaaaaaaaaaaara:D heheh mh haha vem tyckte du om i ESC? hehe har inget ocg fråga liksom hehe jag vet vem som gillar dig:D

2011-05-19 @ 14:19:26
Postat av: felicia

jag ska gå idag:D va den bra? men Orlando Blom är väl inte med? hur många har du varit tsm med?

2011-05-19 @ 15:28:02
Postat av: agnes

tror du att jorden går under på lördag?

2011-05-19 @ 17:24:08
Postat av: alicia

vaaaah du skojjar? går verkligen gjorden under? vaaaah är jag så efter bliven? öh hehe OMG mh va haru för kamra?

2011-05-19 @ 17:45:57
Postat av: alicia

JORDEN

2011-05-19 @ 17:46:38
Postat av: lisa

vilket pojkband gillar du? eller bara band?

2011-05-20 @ 14:47:37
Postat av: melissa

gick det bra idag?

2011-05-20 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0