HUR RÖSTAR EUROPA

hur rööööööstar DOOOOM EUROPAAAAAAAAAA kan inte röööööööööösta!!!!!!!!! NEEEEEEJ asso norge va braaaaaaaaa fattar ni inte det eller ERA APOR...!!! DOM BORDE FÅ SPARKEN... FY!!!!!! NU KAN VI BARA LÄGGA NER ALLT SKIT ERIC TAR INTE OSS TILL FINALEN... HAN ÄR UTE FRÅN ESC!!! JAG TRODDE DE SKULLE STÅ MELLAN NORGE & SVERIGE OCH NORGE SKULLE KOMMA TVÅ OCH ERIC TREA MEN NEEEEEEEEJ ASSO EUROPA RÖSTAR BARA PÅ DOM DÅLIGA LÅTARNA ASSSO DET HÄR SUGER NUUU-.- NORGE HAR ALLTID KOMMIT MED MEN FÖRRA ÅRET VA INTE SVERIGE MED OCH DÅ VAR NORGE MED DEN HÄR GÅNGEN SÅ ÄR KANSKE SVERIGE MED & INTE NORGE ASSO WHUUUUT? JAG FATTAR DE INTE FORTFARANDE... ASSO DOM SÄGER ATT DET BLEV NÅGOT FEL TYP TEKNISK FEL... OCH DOM HAR TYP PRATAT ATT DOM SKA SKICKA STELLA TILL FINALEN PÅ LÖRDAG...? FÖR STELLA FICK FLEST RÖSTER... MEN TROR INTE DET BLIR AV... MEN ASSO JAG VILL BARA SPARKA DOM...!!!! MAN HÖRDE TYP INTE PÅ SPANINENS BIDRAG MEN ÄNDÅ SÅ GÅR DOM VIDARE... WHUUUUUT? MEN AJA ÄR JÄTTE GLAAAAAAD FÖR ISLAND GICK VIDARE YAAAAAAH HEJA!!!!!!



men aja är ARG på EUROPA!!! men aja skit samma... idag hade vi halv dag i skolan... först hade vi Engelska och sen Idrott... jag o två andra gick milen igen.. för jag är ganska osäker på 8:ans & 9:ans bana.. sååå gick den igen... sen efter det så gick jag hem bytte om sen åkte jag till Skärholmen... aah så va min dag pallar inte skriva mer har liksom DAMP på Europa!!! så hejdå

Kommentarer
Postat av: victoria

vaaaaaaah du skojjar? skicka stella till finalen woooooooh haha jag har oxå damp

2011-05-11 @ 15:52:27
Postat av: jenni

hahaha norge suger:P hehe

2011-05-11 @ 18:04:59
Postat av: alice

hahaha jag visste hela tiden att inte norge skulle gå till finalen hehe du måste tro på vad folk säger heheh serbien vinner:D hahah

2011-05-11 @ 18:20:50
Postat av: sofia

hahahaha norge och island suger uff Portugal eller Finland:) Ryssland är jätte braaaaaa

2011-05-11 @ 18:51:37
Postat av: bella

heja sverige:P

2011-05-12 @ 14:13:38
Postat av: alicia

hehehe SVERIGE rooooock whooo heja Eric

2011-05-12 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0