ISLAND måste till FINALEN

ISLAND måste till Finalen på lördag dom kan vinna hela Eurovision Song Contest... JAAAAAA ISLAND BEHÖVER ERA RÖÖÖÖÖÖSTER!!! KOM IGEN NU!!!!! förut hejade jag ALLITD på NORGE... men inte längre... NORGE är bra men Norge va bättre när Didrik Solli-tangen sjöng för norge...(My Heart Is Yours) och jag tror inte NORGE vinner igen... det räckte me ALEXANDER... han finns inte längre.. eller asso han är ute.. han har blivit gammal:D hahah asso när jag menar gammal så är hans låt ute liksom... men jag fattar inte jag älskar hans lååååt uff... men aja jag HOPPAS PÅ ISLAND!!!! KOM IGEN FOLKET RÖÖÖÖÖÖSTA PÅ ISLAND!!!! Eric Saade som sjunger för SVERIGE ska sjunga på torsdag... och vi hoppas att Eric tar oss till finalen... det kan stå mellan NORGE,SVERIGE OCH ISLAND!!! Tyskland som vann förra året... hon är oxå bra... men hon vinner inte...ISLAND VINNER!!!!! Stella(Norway) har bytt klänning... nu har hon en Guld istället... för röd... och Lena(Tyskland) har bytt låt..? MEN KOM IGEN NUUUUU ISLAND MÅSTE GÅ VIDARE OCH VINNA HELA!!!! Yonna hade en jätte fin röst.. älskade hennes röst..



Iceland-coming home- sjonni`s friends!!!RÖÖÖÖÖSTA

Norway-Haba Haba-Stella Mwangi we wish you good luck

Germany-Lena Meyer-Satellite

Sweden-Eric Saade-popular we wish you good luck to

 Norway 2010-Didrik Solli-Tangen-My Heart Is Yours asso är bara så kääääär i han... han liknar min Farbror som bor i Oslo..=) trodde först de va min Farbror som sjöng:P men efter ett tag så tänkte jag att de inte va min Farbror hehe så fick lite panik=)

Norway-2009 winner ALEXANDER RYBAK!!! över en miljon kom till Flygplatsen till Oslo bara för att träffa vinnaren..!!! ALEXANDER är ute nu... men hans låt kommer alltid finnas för oss som älskar norge.... men alexander kommer oxå finnas men inte så mycket...

Iceland 2009-Yonna-Is It True


Lenas nya låt-Taken by a stranger...

RÖÖÖÖÖÖSTA !!!! ISLAND





Kommentarer
Postat av: victoria

fuuuuuuuuuuck:( NORGE gick inte vidare fuuuuuuck EUROPA!!!! nu hejar jag på Eric men han tar oss inte till finalen han är oxå ute från spelet...

2011-05-11 @ 15:29:39
Postat av: alicia

norge va jätte bra 2009 och 2010 tror typ han hete Didrik eller något och han va sååååååå snygg hehe varför är alla killar i norge o inte i sverige hehe tyskland är bra men inte med hennes nya låt neej neej jag vet inte vem som vinner men jag hoppas ryssland=) eller sverige

2011-05-12 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0