JAAAAAAA!! grattis Rybak och pattinson

JAAAAAAAAA sverige gick till finalen som är imorn.... jaaaaaaa jag höll på dö när eric kom sist.. trodde inte han skulle gå vidare... men nu är han med jaaaaa!!! HEJA sverige!!!! asso jag höll på dö för danmark är ju skiiiiiit bra asso guuuud jag bara älskar låten... so fucking goood!!! danmark kan vinna hela nu... och island två..!!!!! och Irland är oxå skiiiit bra och USA asso herreguuuud sverige förlorar... och någon av dom vinner jag hoppas på ISLAND ELLER DANMARK!!!JAAAAAAAAAAAA!!!!!!

 SOOOOOO GOOOOOD!!!!

 
 irland!!!!

UK såååååå fucking bra!!!!! ohh


GRATTIS ALEXANDER RYBAK OCH ROBERT PATTINSON!!! på eran födelsedag... idag är alexander 25 HURRA HURRA HURRA HURRA!!!! och Robert Pattinson(twilight stjärna) 25 år oxå HURRA HURRA HURRA!!!! I LOVE ROBERT PATTINSON AND ALEXANDER!!!! HURRA HURRA!!!!!


 GRATTIS ALEXANDER!!!


 GRATTIS ROBERT PATTINSON!!!!


Kommentarer
Postat av: victoria

DANMAAAAAAAAARK grattis!!

2011-05-13 @ 17:42:51
Postat av: bella

ohhh vörjar nästan gråta för DANMARK!! jag får rysningar... så braaaa!!! han som sjunger är snygg heh:) danmark har alltid haft bra låtar hehe irland är oxå bra OMG UK det låter som westlife men herreguud så bra

2011-05-13 @ 22:16:32
Postat av: bella

*börjar

2011-05-13 @ 22:21:02
Postat av: jenni

älskar irland grattis pattinson and rybak

2011-05-13 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0