kommer inte på någon Rubrik....

heeeyo just nu så gör jag inget.... sitter med några galna folk i Huddinge... yeeep vi har pratat typ i tre timmar om något.. mh vet inte vad.. sen har vi liksom grillat lite... i det fina vädret... sen har vi hoppat Studsmatta... niiiiice nu sitter jag bara här... jag ska inte blogga på riktigt men mina galna folk ville-.- sooo sucker så varsegooooood asses..=) heheh I LOVE YOU ALL we rock we girls FOREVER AND EVER!! aah ska snart ut och jogga med mina galna flickor=) hehe dom typ snacka typ om att vi skulle jogga till Gömmaren eller vad det heter... sen upp till Gustadolfvägen..? sen typ kommer vi på Glömstavägen? aa om ni undrar så bor jenni(hon jag är hos nu) typ Dammtorpsvägen..? ehh okeeeey... jätte roligt och veta ehh NOOOT!! sen typ säger dom att vi ska springa till HUDDINGE SJUKHUS? öhhh jätte lång backe... öhh mh jag tror inte vi springer ditt tjejer... då får ni springa ditt själva...=) heheh neeeh men aa jätte tråkigt var det här... era losers=) hehe men efter vi har joggat ska jag typ hem... yeeep jaaaaaaag har prov-.- fuuuck... asso jag fattar inte vad läraren höller på med... dom säger inte ens att vi ska ha prov  sen dagen vi ska ha prov så säger dom att vi ska ha prov..? och sen har vi redovisning.. typ om två veckor... varför lägger dom typ prov och redovisningar sista månaden typ... asso ohh jag vill bara bränna min skooooola-.-HATAR DEN SÅ MYCKET...!!!!!

om typ två timmar så äre semifinal 2... och nu hoppas vi att SVERIGE går till final... annars är det något fel på EUROPA...!!!! SÅ KOM IGEN NU ERIC!!!!!!! KOM IGEN NUUUUUUUUU!!!! SVERIGE FÅR INTE ÅKA UT!! jag typ läste att om det blir fel.. så kommer ERIC kliva av sceenen på en gång... asso SPANIEN hörde typ man inte... men ändå så går dom vidare...!!! NU MÅSTE VI RÖÖÖÖSTA!! MEN VI SOM BOR I SVERIGE KAN INTE RÖÖÖÖSTA SÅ KOM IGEN NU EUROPA!!!! SOM I NORGE DOM KUNDE INTE RÖÖÖÖSTA PÅ STELLA MEN DET KUNDE VI ALLA MEN EUROPA RÖSTADE FEEEEEL!!!! KOM IGEN NU ERIC ERIC ERIC ERIC ERIC ERIC!!!! gillar inte ERIC men måste nuuu för alla gillar han... och då blir jag den enda i sverige som inte gillar han...!!! jag låsas gilla han=) heheh DANNY ÄR HELT KLART BÄÄÄÄÄST LOSER!!!!! DANNY SKULLE VINNA MEN SVENSKA FOLKET KAN INTE RÖÖÖÖÖÖÖSTA!!!! MEN HEJAAAAAAAA ERIC!!!!!

aaaaaaaaa gick typ hem idag halv ett... orkade inte me skoooolan... alla frågar fortfarande varför jag blev ihop me alexander.... och varför jag gjorde slut... men hallå ni behöver inte bry er... jag gör vad jag vill.. om jag vill älska han så gör jag det... om jag vill hata han så gör jag det... såååå sucker-.-ni behöver inte bry er varför jag gjorde slut med han... det är mellan mig och han liksom...!!!!! sen efter skolan så hämtade jennis pappa mig... aaaaa såå va min daaag... har skiiiit ont i bena... kanske jag har gått för mycket eller joggat för mycket.... men aja ogilla det här inlägget... fortfarande skit INFO men aja ska dra nu... och jogga över hela Huddinge...=) haha neej men aaaa ska jogga nu till Gömmaren och sen till Huddinge Sjukhus sååå vi ses ha det gööööött folk I LOVE YOU ALL!!!!

min kamra funkar inte soooo sorry...  den har blivit jätte seg liksom... så ni får vänta tills det kommer bilder... SOOOOORRY!!! men lägger in några som jag har på datan ok?
Bilder från bilden som vi gjorde:

 






Kommentarer
Postat av: victoria

hahahaha de va inte ens en mil unge=) hahahah kanske en halv mil eller jag vet inte hahahah ERIC suger han tog oss till finalen... men sverige kommer inte vinna imorn han kommer nog på 10 top danmark är bääääst

2011-05-13 @ 14:43:00
Postat av: jenni

heheh jätte fina bilder gmn

2011-05-15 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0