more pitcures...

tingeling folket va händer..? inget händer hos mig musik och snackar med folket där ute... ska snart ut och jogga lite.... för om två veckor gäller det EN MIL!!! whooo säg hejdå till mig för jag kommer dö... neee men jag kommer döö när jag springer...!!! uff men får bara hoppas jag kommer tillbaka på tre timmar... kanske jag kommer tillbaka på en halv timma... mh tror inte det... kommer komma sist i hela skolan..=) neeeh men förra året så kom jag två med några andra... asso två av hela 6:an  & 7:an då var det bara en halv MIL men nu äre EN HEL MIL!! OMG 6:or & 7:or springer en halv mil och vi 8:or & 9:or springer en hel mil... vi får se om jag "råkar" springa fel=) kanske jag "råkar" springa 6:ornas & 7:ornas bana=) hahaha neeeh man får inte fuska...:D men aja idag så har jag bara varit hemma och pluggat.. känns som min hjärna sprängs snart... öh? har ett STORT prov på fredag...(Ljus & ljud) och jag kan inget... det kan vara för jag inte lyssnar på lektionen... mh måste nog börja lyssna...

 men aja idag skulle jag åka till Tumba jag la alarm klockan kvart över sju... (det tar långt tid för mig) Hallå:D haha men jag "råka" somna om... så vakna typ kvart i åtta.. och då skicka jag sms att jag inte kunde följa med... men aja måste göra Simprovet innan den 25 maj... och jag har mycket och göra... och tänka på... skola,prov,läxor,killen... och allt så jag hinner inte göra det innan 25 maj... men ja jag får se vad som händer... jag måste göra det!!! annars IG... men aja jätte tråkig information... JAG VET men vad ska jag skriva om...? Hallå tips?


igår va jag på Grönalund... nice vare... åkte typ den nya berg& dalbanan typ 5 gånger? asso ni måste åka den så grym!! och blåatåget va ganska läskig:D asso jag fattar inte... HUR KAN FOLK ÅKA INSANE? dom som åker den sorry men dom är helt galna...:D jag kommer ALDRIG åka den NEVER!! inte ens om jag fick en miljon.. NEEEJ NEEEJ!!! och danny va helt GRYYYYYM!!! I LOVE DANNY!!!
ska snart chilla... måste jogga jag joggar typ i en timma... eller något... men aja kommer bilder
 nu





Skansen 2011




Går dagens outfit


Pitcures by me








sååååå nu får de ta och räcka... om bilderna är huller och buller... så fixar jag det imorn... ska ut och jogga nu så bye bye!!





Kommentarer
Postat av: victoria

vaaaaah röker du? neeeeej? hahaha du måste åka insane INSANE rock!!! hahahah naaaaw va gulliga bilder

2011-05-09 @ 18:28:21
Postat av: jenni

hahahaha kämpa på bara heja heja=) heheh naaaw plugga på heheh va söööööta bilder naaaaw

2011-05-09 @ 19:10:29
Postat av: alicia

naaaw va gulliga bilder haha va hände med din iphone?

2011-05-12 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0