nej jag är inte tillbaka...

NEEEEEJ JAG ÄR INTE TILLBAKA!!!! men måste bara skriva... ÄR SÅ ARG SÅ JAG NÄSTAN SPRICKER!!!! asso du har förstört allt din SUBBA!!!!! du har förstört min o hennes vänskap...BITCH!!!! och jag är fan inte dum heller...!!! du o några har gått bakom ryggen på mig ... DIN LILLA JÄVLA SUBBA!!! asso jag har faaaan aldrig sakt att jag hatar min bästavän..!!!!! har aldrig sakt de!!!!! du bara ljuger så att min o hennes vänskap ska vara över!!!!!! din BITCH!!! du är en sånn jävla SUBBA... jag litade på dig från hela mitt hjärta men du bara ljuger? SKIT UNGE!!! du kan bara dra ått helvete för fan... du finns inte längre i mitt hjärta inte ens i mitt liv... du kan bara dra långt bort vill aldrig se dig mera... du har förstört allt!!!!!!!!!!!!!!! säger inte några namn ni vet själva vem fan ni är... jag hatar mitt liv just nu...!!! vill bara försvinna från allt!!!!!!

nu måste jag verkligen ta en paus!!!!!!!! orkar inte me falska människor... ni kan bara dra ått helvete!!!!!!!!!!!!!!!! ERA SUBBOR

Kommentarer
Postat av: jenni

jag tror jag vet... Adrians förra tjej typ? men falska människor är inte värda ett skit

2011-05-25 @ 21:14:00
Postat av: Emii

falska människor har inga liv

2011-05-26 @ 15:53:35
Postat av: Bella

vad har hänt:(? sant Emii dom har verkligen inget liv

2011-05-26 @ 19:17:19
Postat av: Sillan

Jenni:jag säger inga namn men jag tror du redan vet..



Emii:så sant asso



Bella:några svin bara haha Emii har alltid rätt:D

2011-05-27 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0