new blogg...

tjenaaa fick starta en ny blogg... för min andra blogg har blivit helt fucked up... jaja men ska börja blogga på den här nu... om jag får igång min andra blogg www.cuteegirl.blogg.se så kommer jag blogga där oxå men tror inte min andra blogg kommer fungera mera... R.I.P MY ANOTHER BLOGG!! har bloggat i den typ två år... yeep måste fixa min design o header men hur gör man? om någon kan sånt så kan ni väl bara ta o skriva till mig snälla... någon  måste kunna om sånt skulle va as snällt om ni skrev.. om ni vill hjälpa mig...!! första inlägget på den här bloggen... bara o börja om från början... jag hade över 100 besökare och över 100 kommentarer på min andra blogg...:( hooop hur ska jag få så många att läsa min nya blogg..? hooop får ta o kämpa me min nya blogg men ändå blogg är skiiiit tråkigt...skriv till mig om ni kan hjälpa mig me header och design tingelings!!!


 linn Eriksson-en sång från hjärtat...

Kommentarer
Postat av: victoria

hennes röst DÖÖÖÖR så fin

2011-05-04 @ 17:35:21
Postat av: alice

hon vann typ lilla melodifestivalen 2008:D hennes röst är så himla vacker och hennes kompis som dog hon tog inte självmord någon mördade henne...

2011-05-06 @ 21:00:37
Postat av: Jenni

du sa inget till mig att du har gjort en ny blogg:( buuuuh men aah hur mår du? du har inte ringt mig på flera dagar...:( jag trodde du hade dött:( du skrämmer mig när du inte ringer fattar du:( I MISS YOU kom till Huddinge please

2011-05-06 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0