pitcures...

heeellow alla söta läsare... JAG BARA ÄLSKAR ER WHOOOO!!!! va händer där ute..? jag kom nyss hem från Tumba... har gjort Simprovet... och det gick SUUUUUPER bra!!!! HAPPY!! men vi får väl se vad min gympa lärare ger mig... hoppas på MVG!!! betygen sätts den 25(Onsdag) jag vill inte ens se några betyg... INTE MATTE,INTE ENGELSKA,INTE SO,INTE NO... för jag vet att jag har fått IG på dom ämnerna... JAG HAR TYP VARIT BORTA VARJE MATTE LEKTION... fråga inte... men min MATTE LÄRARE är bara helt SJUK..!! ASSO PÅ GUUD JAG HATAR MATTE!!!-.- DET SÄMSTA JAG VET!!!! fuuuuck MATTE asso vem gillar MATTE LEKTIONER.... (ingen) jaja men vi får väl hoppas på det bästa...!!! typ hela klassen ska gå på SOMMARSKOLA... men jag kan inte för sommarskolan är alltid den veckan jag reser någostans.... sooo sucker...!!! och jag kommer säkert inte gå kvar i min skola efter sommaren... sooo whiii..!!! vill bara bort från den fucking skolan... asso jag vill inte säga varför men den är dålig så äre bara...!!! har kollat på Vistaskolan(Huddinge) och den är MYCKET BÄTTRE!! asso den skolan som jag går i är en Friskola..!!! och Vistaskolan är ingen Friskola...!!! Alla Friskolor har ingen matsal eller gympa sal... och det suger Verkligen..!!! men aja jätte onödig information men jag vet inte va jag ska skriva om..? TIPS KANSKE? JENNI din unge vaaaaarför har du bombat mig med vinnarlåten? asso jag har den i HJÄRNAN... asso jag gillar INTE DEN JEEEEENNNNI:( OHHHH I HATE YOU BITCH!! neej men din unge ohhhh:(

ska snart åka till Lilladalen... aa men slänger väl in några bilder lite från 17 maj och allt... men dissa inte Ok?












Kommentarer
Postat av: jenni

hahahaha Not My Wrong:D hahahah va skööön jag är:D

2011-05-22 @ 16:42:29
Postat av: bella

visst är svenska flaggan finare än norska:D hahah heja gul och blå sverige sverige sverige :D gul och blåååååå

2011-05-22 @ 17:43:52
Postat av: Emii

men va säger du Bella? finska flaggan Blå & vit SUOMIIIIII!!!! svenska & norska flaggan kan liksom gå och döö hahah SUOOOOOOMI BEST

2011-05-22 @ 19:30:19
Postat av: alice

men EMIIIIII jag tror jag såg lite fel:D svenska flaggan roooock hahah finska flaggan är ganska tråkig:D

2011-05-23 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0