movies...

haaaaajo.... idag har jag bara kollat på film... hela dagen nästan..? har värsta träningsverken? bara för igår... får skiiiit ont i låren... mina muskler späns ihop... jävla skiiit orkade inte ens göra något idag... jag och jenni skulle åka till Södertälje.. men neej.. vi stanna bara hemma och kolla på film och snacka lite... har typ sett film hela dagen och vi har typ snackat i flera timmar...? först så va vi på studsmattan lite... sen pallade ingen göra något... så vi satte på film... yeees we are crazy people... som stannar inne hela dagen... heheh neeh men vi va ute lite... typ i Gömman? sen gick vi hem till Jenni såå jaa vi ska snart se en till film snart... om vi orkar.. för min hjärna sprängs snart bara för Jenni pratar hela tiden om någon film som vi såg..? och hon bara älskar den... yeees och jag bara säger OKEEEEY vi har fattat nu kärring...!! hahaha:D ska väl åka hem snart I think... eller aa jag vet inte...


det var alla filmer som vi har typ sett idag... mh? aa men nu måste jag gå för Jenni har damp nu men jaa tingeling...





Kommentarer
Postat av: Emii

hahaha va skäna människor ni är jaaao hahahah gå ut och lev livet man måste vara ute gåååå ut:D heheh och hur vågar du se Paranormaly Activity? hahaha säkert du skrek:D

2011-05-21 @ 20:42:13
Postat av: Emii

asso jag hatar din BLOGG hahaha SKÖNA ska det stå

2011-05-21 @ 20:42:46
Postat av: Annica

vad många filmer. ;D

2011-05-21 @ 21:02:07
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa§

Allt bra?

2011-05-21 @ 21:11:26
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: jenni

hahahaha va rolig du är Emii vem pallar vara ute liksom:D finns inget och göra bara chilla hemma det är det bästa och sova är det bästa:Dhahaha du skulle sett henne asso hon va under täcket hela tiden för hon va så rädd hahaha:D just nu kollar vi på Iam Number Four:D bääääästa filmen

2011-05-21 @ 22:04:28
Postat av: alice

hahahahah gå ut i naturen:D dumma människor som stannar inne NOOOOT GOOOOD nu när det är varmt så är ni inne och när det är kallt så är ni ute hahaha fattar inte:D hahahah ni måste vara ute och få frisk luft u know

2011-05-22 @ 14:04:04
Postat av: bella

huuuuur kan du se Fredagen den 13:e? är du stupid eller? jag dör när jag kollar på dom:D hahaha asso på gud kan inte ens se skräck filmer.. neeej neeej hahaha vet jag är crazy:D hahahah kan jag låna din Harry Potter film?(om jag får av dig)

2011-05-22 @ 14:27:28
Postat av: sillan

Emii:hahaha säkert du inte kan skriva:P hahahah så skyll inte på bloggen:P din åsna hahaha aa gjorde de:P



jenni:hahahaha men vad den va ju skit läskig hallå du dog oxå:P hahahah du skrek på balkongen"help me" haahahahah:P



alice:hahahahah jag vet vi är stupid people but not my wrong hahahah vi älskar & vara inne:P hahaha



bella:hahahah yees I`m stupid hahahah:P det va ingen nyhet:P alla vet att jag är stupid:P hahahahaha aaaa du får låna den om du vill:P

2011-06-02 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0