svar på frågor...

1.gillar du lucas?
svar:vem lucas? aha haha maybe I do:P

2.vilken/vilka är din favorit låt?
svar:mh jag har många men just nu är det nog Panic At The Disco-Mona lisa och sen tror jag A Friend In London-New Tomorrow..

3.Hur många haru varit kär i och vilka?
svar:jag har varit kär i många... så kan inte säga några namn men just nu är jag kär i alexanders bror(sebastian)

4.vilken/vilka färger älskar du?
svar: ehm? jag tror blå?

5.Björnborg,Puma eller Addidas?
svar:Addidas såklart

6.Hur mår du idag? och gillar du H....?:D
svar:jag mår bara bra mhm vem? ehm aha jag tror jag vet vem du menar.. haha va tror du? neeej men han är ju snäll..

7.vem tyckte du om i ESC(eurovision songcontest)?
svar:jag hade många som jag gillade... men den första va danmark...,island,irland,azerbaijan(jag har hört vinnarlåten typ 1000 gånger så nu börjar jag älska den) och sen har jag typ flera som jag gillar...

8.va den bra?(Pirates Of The Carribean)? hur många har du varit tsm med?
svar:jaa den va mycket bra... du skulle nog älska den men jag har typ sett den 5 gånger? och jag bara älskar den.. ehm 2..

9.tror du jorden går under?
svar:ehm jag vet inte... det kan ju inte vara sant... den gick ju inte under 2005 så varför ska den gå under nu? ehm neej jag tror det är fail...

10.va haru för kamra?
svar:ehm jag vet inte men tror Nikon..

11.vilket pojkband gillar du? eller bara band?
svar:jag älskar Westlife,Blue(United Kingdom) och back street boyz... och bara band så gillar jag Areosmith... och LINKIN PARK!! LINKIN PARK ÄR BÄST!!


tyvärr så slutar jag med frågestunden... orkar inte ha den tills klockan åtta... så taack folk som har frågat något... och idag sprang vi den där milen... asso höll på dö på halva vägen... men sen typ när jag hade gått/sprungit lite så gick det väl bra.. och jag sprang på 01.17 whooo är stolt över mig själv.. VG!!! jaaaa men jaa orkar inte vara inne så ska väl chilla ut någonstans... ska väl dra till Tullinge eller Huddinge snart... jaaa men CIAO


Kommentarer
Postat av: jenni

kom till mig please

2011-05-20 @ 17:40:10
Postat av: alice

hahaha kan vi mötas idag?

2011-05-21 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0