my day... igår och idag...

tingeling folk... hur gåre? för mig går det ganska bra... tänker fortfarande på alex... men aja ska berätta lite vad som hände igår och sen idag typ... igår va jag på grönalund... and that was really nice... okeey jag åkte INSANE..!!! skiiiiiiit läskig min röst är helt förstörd... bara för den där JÄVLA INSANE... sååå folk ni ska var taaacksamma att jag åkte den... SOOO FUCK OFF jenni och victoria!!!! och jag åkte Twister igen... typ 5 gånger..? stog i den där jävla kön i en halv timma typ... och sen åkte jag blåatåget typ 7 gånger..? hahaha asso den är rolig och ganska läskig:D det är ju helt svart där inne... asso höll på döö av garv.. för min bästa kompis vågade inte kolla och hon tog typ all plats:D hahaha naaaaw... I LOVE YOU!!! sen åkte jag flera saker... mh sen efter Grönalund så åkte vi hem... jag åkte till Huddinge... till min kära vän(Jenni) JAG BARA ÄLSKAR DIG!!! älskar din humor och allt..!! vi har liksom samma humor hehe I LOVE YOU CUTIE!!! vi pratade typ i flera timmar sen hoppade vi studsmatta sen så började Eurovision SongContest..!! när DANMARK sjööööng så höjde vi på högsta:D heheh so fucking good is DENMARK!!!!! sen typ när Eric sjööööng så hade vi typ svenska flaggor... och skrek ute HEJA ERIC!!!:D hahah va sköna vi är... PÅ GUUUD!!! och alla som typ gick förbi bara kolla på oss.. och typ sa"gå och lägg er det är bara bullshit" hahaha va sköna människor det finns i Huddinge hahaha:D sen efter Eurovision SongContest gick vi och hoppa studsmatta igen.. hehe klockan va typ halv ett:D och man såg typ inget:D och vi bara sjööööng Danmarks låååt och Popular... heheh:D sen så pratade vi typ till halv fyra..? hahah:D vi pratade typ om HUUUR KAN DOM RÖSTA PÅ AZERBAIJAN? OCH ALLLT..!!

idag så vakna jag typ elva... för min pappa hade typ ringt... flera gånger...? vet inte vad han ville men aja... sen så körde jennis pappa mig hem...sen typ när jag kom hem så städade jag rummet... och sen så lyssnade jag på musik(DANMARKS LÅÅÅÅÅT)asso den tar kååååål på mig såååå fucking bra!!!!! aah sen så åkte jag till Tumba... victoria skulle göra något...? aa nu sitter jag här och lyssnar på Mona Lisa(Panic at the disco)

ASSO EUROPA MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT RÖÖÖÖÖSTA!!! JAG TRODDE DOM SKULLE RÖÖÖÖSTA FRÅN SITT HJÄRTA... BUT NOOOO!!!! JÄVLA SKIT ASSO DOM ÄR HELT STUPID..!!!  DOM KAN INTE RÖÖÖÖÖSTA ASSO HERREGUUUUD!!! SVERIGE LÅG FÖRST PÅ LISTAN... SEN SÅ KOMMER AZERBAIJAN...? OCH GÅR OCH VINNER HELA... EUROVISION SONGCONTEST IS A BULLSHIIIIT!!! DET VA BÄÄÄÄÄÄST NÄR NORGE VANN 2009!!! DOM KUNDE SKICKA ALEX IGEN SOM DOM GJORDE MED LENA... BUUUUT EUROPE FUUUUCK OFF REALLY...!!!! NU TYCKER JAG ATT VI LÄGGER NER HELA SKITET DANMARK FIIIIICK 3 12:ER SÅÅÅÅ BRAA GRATTIS SVERIGE PÅ TREDJE PLATS... OCH GRATTIS DANMARK PÅ FEMTE PLATS!!!!!

nuuu ska jag draaaaa sååå good bye!!!

Kommentarer
Postat av: jenni

hahaha vi knäcker alla människor hehe vi är bäääst weeeeee NAAAAW I LOVE YOU TO SWEETIE we rock dom är åsnor dom som vann asso det första dom kan inte sjunga och dom suger vi borde bli jyrun hehe då vinner danmark hehe va sköööön jag är breee hehe I LOVE YOOOOOOU

2011-05-15 @ 20:15:58
Postat av: victoria

svara på din mobil kärring:D hehe svaaaara

2011-05-15 @ 21:06:21
Postat av: alice

hehehehe va det kul? hehehe håller med dig azerbaijan suger hallå!! hehe och vrf kom inte du och jenni till mig:( jag bor ju bara 5 min från henne:( hehe men aah älskar danmark när han sjunger Turn Left and Turn Right asso guuud!!!

2011-05-16 @ 14:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0