dagen va så jobbig... minnen föralltid

Hei är sjukt depprimerad... asso dagen har varit sjukt jobbig... när vi kom till kyrkan så började jag redan gråta för Isak va så fin & alla andra... asso när vi kom in i kyrkan så rann bara mina tårar ner..  Isaks mammas kista va så fin vit kista & brevid kistan så va det några små dikter som låg på golvet... & jag såg inte hennes bild sen så såg jag den oooooh den va bara så fin asso :( asso jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde... jag grät mer vad Emii & Isak gjorde... asso jag flippa ur... när man skulle lämna en ros på hennes kista så va jag tvungen & gå ut för klarade inte av det... asso mina tårar bara fall ... jag ville bara falla på golvet.... asso hennes begravning va sjukt fiiiiiiiiin asso henens begravning kommer jag ta mig livet ut kommer alltid tänka på den här dagen 2011-10-15 <3

är hos Jenni Emii,Isak,Victoria & Linn är här alla är jätte ledsen för Emii & Isaks skull nu måste alla vara starka Annah kommer alltid finns i våran hjärtan vi sitter i jenni`s kök & har tändt ljus & lyssnar på den låten som spelades i kyrkan.. ingen pratar typ.. alla är så ledsna & deppimerade... vi sitter bara här & tittar på ljusen... & lyssnar på den låten som spelades i kyrkan... kommer börja gråta snart igen... asso mina ögon är helt röda för jag har gråtit så mycket men tror jag säger hejdå för orkar inte skriva mer... hoppas alla förstår hur ledsen jag är nu... ciao!
Jenni & Emii sjöng inte idag & jag spelade inte piano heller...



Kommentarer
Postat av: Bella

jag förstår att det va jobbigt :( men det är bara och gå vidare nu... när Victorias pappa dog så tänkte jag på han hela tiden typ... men nu har jag nästan glömt bort han..:( FÖRLÅT Victoria:( men Annah kommer alltid finnas i våran hjärtan vad som än händer... hur mår Emii & Isak?

2011-10-15 @ 21:41:42
Postat av: Saga

jag kommer hem imorn säg till Isak att jag är jätte ledsen för jag inte kunde komma :(

2011-10-15 @ 22:41:48
Postat av: Linn

är det inte typ Richard Marx eller va han heter.. när jag kom hem igår så tände jag och mamma typ 100 ljus bara för henne :(

2011-10-16 @ 12:10:28
Postat av: Jenni

skriiiiiiiiiiiiiiiv åsna eller svara på din TLF :(

2011-10-19 @ 17:09:28
Postat av: Annih

jag skulle komma men jag kunde ju inte för jag bor ju i Uppsala :( och det tar 5 timmar med bil att åka till Huddinge Emii visste att jag inte kunde komma:( saknar er sjukt mycket vi måste ses snart innan jag dör :( jag måste se Victoria när åker hon hem? och vart är hon?

2011-10-19 @ 17:15:02
Postat av: Emii

lyssnar hela tiden på låten som spelades i kyrkan och kollar hela tiden på bilder saknar henne grovt asso :( Annih det gör inget jag visste att du inte kunde komma men nu är det över :( saknar dig med :(

2011-10-19 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0