I cry for you...

tjenare kött & blåbär :D hur mår alla där ute? själv mår jag bra... är ganska trött efter skolan & allt... i skolan hände de inget speciellt.. inte vad jag vet... vi hade bara handverksvecka... på torsdag är det sista dagen med det & sen börjar vanliga skoldagar... asso man fick typ välja vilken grupp man ville vara i & jag hamna i Radio gruppen... jag & min grupp har Titanic... snart äre oxå höstloooooov & prao jag åker till NORGE om typ 2 veckor den 24 på måååååååndag asso lääääängtar så mycket asso!!!

vet inte vad jag ska skriva... va bara på första lektionen.. va tvungen & sticka till tandläkaren... & nu är det bestämmt jag får min tandställning den 28 november... lääängtar inte så mycket men men...

 just nu är jag hos Saga & Jenni är oxå här... asso det är sjukt kallt ute... vi tänkte gå ut men vi pallar inte... så får se vad vi hittar på... jag tror vi måste gå ut & leta efter Sagas Iphone.. den är borta lixom...  på lördag äre Begravning för Isaks mamma Annah... & isak fråga om jag kunde sjunga på hennes begravning... så vi får se vad som händer... vill inte ens gå på hennes begravning men gör det för Isak`s skull!!! asso jag vill inte gå bara för jag kommer gråta mest av alla där... men men Saga & Jenni ska spela piano.. & jag sjunga... hur ska det gå? men men vill inte ens tänka tills den dagen... men men R.I.P ANNAH..:(

idag spelar Sverige-Holland det ska bli kul & se hur duktiga Sverige är utan Zlatan... men vi hejar på Sverige Emii,Minnah,Isak,Alexander,Linn,Felicia är i Råsunda för dom ska se på Matchen.. Emii fråga mig om jag skulle följa me... men jag kunde lixom inte... bara för en sak... jag ville :( ohh jag borde ha kommit med... har en så stor ångest nu asso :( men men Saga har hemma bio så vi får låsas att vi är i Råsunda :D hahahah men ska nog sticka & leta efter Sagas Iphone... men jag finns på mobilen om du vill få tag i mig :D kisses and hugs/Sillan

 Daughtry-Tennesse Line

 Tove stryke-Call My Name

Kommentarer
Postat av: Victoria

R.I.P annah :( vilken låt tänkte du sjunga? ta Lasgo-cry elr Celine Dion-My Heart Will Go On sjukt sorlig asso jag lider med dig på lördag hälsa Isak från mig och säg att han ska gå vidare för om han tänker på henne hela livet så kommer det inte bli bra... asso jag tänker ju på pappa hela tiden men jag vet att han har det bra där uppe... I LOVE U SWEETIE lycka till på lördag :( Sverige vinner nog inte idag men hoppas

2011-10-11 @ 19:47:44
Postat av: Emii

det är sjukt hemskt har du pratat me Isak? vi ses imorn sweetie du ska inte gråta jätte mycket du ska veta att hon alltid kommer ha de bra där uppe med dom andra men det kommer kännas tomt jag vet men om du alltid tänker på henne så kommer du inte gå vidare med livet... jag kommer lida oxå jag lider nu redan... men om man pratar om henne så börjar jag gråta så gå vidare!!! vilken kläning ska du ha på dig på lördag? jag vill inte att du ska gråta älsking alla kommer lida för det kommer va sista gången vi kommer se henne... men kom ihåg Annih kommer ha det bra där uppe....

2011-10-13 @ 17:05:14
Postat av: Bella

vilken låt ska Jenni och Saga sjunga och vilken ska du spela piano? jag kommer inte kunna komma imorn :(

Isak vet om det :( men aaa jag kommer tänka på alla som är i kyrkan imorn :(

2011-10-14 @ 18:53:01
Postat av: Jenni

Annih har inte dött.. va snackar du om? Annah heter hon... gumman jag kommer alltid va på din sida imorn :( alla som är i kyrkan kommer lida sjukt mycket men du ska alltid veta att du alltid kan prata me mig om något är fel men just nu är allt fel :( jag kommer snart och hämtar dig Ok?

2011-10-14 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0