Love is like the wind.. you can not see it but you know it...

Hello hur mår alla söta där ute? själv mår jag väl bra...
har blivit så seg på att blogga... men shiiit it för jag har ingen lust & jag hinner inte för det är sjukt mycket i skolan & allt... asso allt händer nu... ni vet nog vad som har hänt... Emii & Isaks mamma har dött & allt.... förra helgen va det begravning för henne & det känns som det är idag... asso jag har inte sovit något för jag har bara tänkt på Annah... men aja... sitter här & pratar med min kusin från Norge... jag åker snaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!!! whiiiiio asso jag kommer inte komma hem levande efter den resan I gonna die... asso är sjukt nervös... för ska åka själv.... & har inte ens packat väskan heller men det är lite tidigt att packa nu... asso på riktigt jag kommer inte leva efter det här... jag åker på måndag klockan halv tre flyger planet... asso jag måste byta flyg i Oslo sen vidare till Narvik... I`M SO NERVOUS.... känns som mitt hjärta pumpar i 100... neeeh men vet inte vad jag ska skriva mer lixom...? tror jag ska fortsätta & snacka me min kusin från Norge men vi får se om det kommer något inlägg typ i helgen... annars så får vi höras när jag är i Norge tror jag tar med min data... Kisses and Hugs/ Sillan Saucedo



Kommentarer
Postat av: Emii

allt kommer gå bra men får du typ inte sånn hära assistent? jag kommer ihåg jag fick alltid assistent förut.. men vet inte om vi det nu... men säg inte så allt kommer gå bra det finns ju liksom stora tv rutor och där står det Gate eller Terminal Oslo 15:30 t.ex så du ska inte vara nervös för allt kommer gå bra :D

2011-10-20 @ 15:35:02
Postat av: Annih

man brukar få assistent jag reste till Umeå själv och jag fick assistent men vet inte om man får det längre tror det går bara till 12... vi reser som vuxna nu... men jag fick allafall assistent... men gumman det kommer gå super bra va inte nervös allt kommer gå bra du kan alltid fråga någon om hjälp säkert någon hjälper dig

2011-10-20 @ 18:02:58
Postat av: Victoria

läääääääämna inte mig in Stockholm jag följer med till Oslo sen får du klara dig själv hehehehe:D men gmn allt kommer gå bra jag lovar dig jag har rest mycket och det är inget farligt du kan alltid fråga folket som reser säkert någon ska me samma flyg som dig så du ska inte vara rädd det finns alltid någon som hjälper dig du får ringa mig när du har kommit fram to Norway I GONNA MISS YOU :(

2011-10-20 @ 21:17:51
Postat av: Saga

du måste komma imorn måste säga hejdå till dig för kommer inte se dig på 10 dar och va ska jag göra utan dig i 10 dar? jag kommer säkert gråta blod :( när jag reste till Finland så hade jag assistent men vi reser som vuxna det går bara till 12 år... men det kommer gå bra gå bara rakt fram du behöver inte vara nervös för jag vet att allt kommer gå bra men du ska inte vara rädd och fråga om hjälp du måste våga och fråga jag kommer sakna dig sjukt mycket asso :( ska du till Stan imorn? jag följer med måste köpa skor och sen måste vi gå till graven :( jag gråter blod redan :(

2011-10-21 @ 21:29:42
Postat av: Jenni

allt kommer gå bra som dom andra säger det finns alltid någon du kan fråga om hjälp och det finns ju sånn hära info grej... du ska inte va orolig för du vet själv att allt kommer gå bra äru hos Saga nu? kan du inte komma förbi lite kommer sakna dig sjukt mycket asso när du har varit hos Saga så får du ta ditt arsle och komma hit hehe hoppas du får det jätte bra i Norge och trevlig resa om jag inte hinner träffa dig innan du åker men kvinna du MÅSTE KOMMA TILL MIG HAR EN SAK TILL DIG SOM DU KOMMER ÄLSKA men ring mig när du går från Saga så kommer jag och möter dig

2011-10-22 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0