NORWAY TOMORROW!!!!!!!

Halla brother and sisters joooh rubriken säger allt NORGE IMORN & jag är så sjukt nervös asso vet inte hur jag ska klara av allt... är sjukt nervöööööööööööööös asso när jag landar i Oslo så kommer jag få PANIK asso har redan PANIK asso känns som jag vill gråta asso jag är såååååååååååå glad men ändå så nervööööööööös OMG I gonna die in Oslo:( asso måste byta flyg vidare till Narvik OMG jag vill gråta för det här kommer inte gå braaaaaaaaaaaaaaaa :(
Victoria & Saga gör mig mer nervös sluta nu flickor:(
 
Victoria"gå bara rakt fram"
Saga"men hur ska hon då få hjälp om hon inte vet va hon ska"
Victoria"Gardermoen är inte så stor som Arlanda så hon kan inte gå fel"
Saga"allt kommer gå bra lille vän"
Victoria"det finns alltid någon du kan fråga om hjälp"
Saga"men hahah hon vågar inte prata med människor"
Victoria"men det finns stora TV rutor som det står Terminal 2 Stockholm-Oslo"
Jag"asso ni gör mig mer nervös asso mitt hjärta pumpar i 150 + 150 till bara för er:D"
Saga"men hörru kvinna tänk inte så mycket på den hära resan"
Victoria"du tänker för mycket "
Jag"men vad ska jag göra då jag måste tänka på den hära resan"
Saga"men hörru tänk inte allt kommer gå bra"
Jag" I gonna die in Oslo"
Victoria"säg inte så för du vet att allt kommer gå bra"
Jag"I GOOOOOOOOOONA DIE IN OSLO"
Saga"käften du kommer inte dö du kommer hem levande"
Victoria"där ser du va inte så nervös"
Jag"men ni gör mig nervös so shut up nooooow"
Saga" vi säger bara sanning"
Victoria"vi säger att allt kommer gå bra men ändå så blir du nervös"
Jag"jag har inte sovit snart på fyra dagar"
Saga"VA INTE NERVÖÖÖÖÖS du gör mig nervös nu när du säger så"
Victoria"kommer sakna dig kvinna"
Jag"kommer sakna er med men jag kommer dööööööööö "
Saga" käften nu"

HAHAHAHAHAHAH så kan det gå :D OMG kommer inte klara det häääääääääääär vi ses people om jag lever ens... asso är sjukt nervös så att jag håller på att dö här...  OMG OMG OMG OMG OMG :(
Kisses Sillan!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

men eeeeey kvinna du kom aldrig förbi mig :( buuuuh får väl träffa dig när du har kommit hem :( kommer gråta sjukt mycket :( va ska jag göra utan dig i tio daaaaaaaaaaaaaar :( buuuuuuuuh:( jag vet att allt kommer gå super bra JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOOOOOOOOOS ha det så bra!!

2011-10-23 @ 20:00:46
Postat av: Annih

du får ha en jätte bra resa gumman va inte nervös när du är nervös så blir jag oxå nervös allt kommer gå bra jag älskar dig hoppas vi kan ses när du har kommit hem hade bäst

2011-10-23 @ 20:09:00
Postat av: Soffi

SV: Jo han har ju en webbshop, men även om den inte är svensk så går det bra att beställa där också :) Dom brukar också sälja tröjor på hans spelningar :)

2011-10-24 @ 18:05:17
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: Caroline

hej, tack så mkt!

det går att beställa via hans webshop ibland men själv har jag köpt min efter en spelning, där säljs de alltid :)



sen kan man ju alltid trycka en också :D finns många sidor som gör det!

2011-10-29 @ 21:55:19
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Emii

BLOGGA DIN ÅSNA!!!!!!!!!!

2011-12-01 @ 14:47:08
Postat av: LINN

BLOOOOOOOOOOOOOOGGAAAAAAAAAAA KÄRRING

2012-01-13 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0