Sverige-Finland fotboll....

nämen heisan det va väl dags att skriva igen... eller hur? har haft mycket & tänka på & sjukt mycket läxor.. asso Isaks mamma har dött.. & det är jätte tragiskt vila ifred världens bästa!!! vi kommer alltid tänka på dig!!! så det är ganska jobbigt för mig & Isak asso Isaks mamma stog mig nära... det är drf jag inte har skrivit... so I`m very sorry men ska försöka & slänga in bilderna... om jag har lust... sitter här med Jenni & kollar på Sverige-Finland hahahah Jenni bara"hahahaha kolla Zlatan är inte med" & jag"hahaha han kommer så du ska inte va orolig Sverige vinner ändå"
Jenni"Neeeeh där kom den där nörden"
Jag"hahaha men han är ingen nörd Sverige Vinner ändå"
Jenni"neeeeh aldrig i livet"
Jag"hahahaha tror du inte mig elr?
Jenni"neeeh Sverige är bara Nördar"
Jag"hahaha vi får se vem som vinner"
Jenni"hahahah kolla hur mycket som hejar på Finland"
Jag"aaaah men ändå Sverige vinner"
Jenni" shut up"

hahaha Jeni blev skit sur på mig
jag" men det är inte mitt fel kvinna om Sverige vinner"
Jenni"jooooh det äre visst"
Jag "hahah hur kan det va mitt fel"
Jenni" för du hejar på dom"
Jag"hahahah men det betyder väl inte att det är mitt fel"
Jenni" shut up now"

hahaha aaa såna är vi... hahahah heja Sverige!!! ska sticka nu & se på matchen :D & nu säger vi good luck to SWEDEN!!!!! alla får ha det så bra... men hoppas alla förstår att jag har lite jobbigt just nu... men see yaaah!!!

Kommentarer
Postat av: Emii

hahahahah Jenni hahahaha det är över Sverige vinner :D hahaha jag är oxå finsk men Finland har ingen chans :D så lägg ner :D

2011-10-07 @ 18:35:47
Postat av: Victoria

hahahaha Sverige har redan gjort mål :D hahahahah finland vinner aldrig elr man vet aldrig :D

2011-10-07 @ 18:40:52
Postat av: Annih

hahahah stackars finnarna :D hahahah finland vinner aldrig på fotboll:D hahahah men dom höll ju på och vinna för domaren glömde Straffen :D

2011-10-07 @ 21:14:37
Postat av: Alice

Zlatan är inte med på Tisdag för han fick gul kort.. men vi får bara hoppas Sverige vinner över Holland... R.I.P annah:(

2011-10-08 @ 12:21:20
Postat av: Sofia

R.I.P ANNAH :(

2011-10-10 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0