tomorrow is the day...

Tja! hur mår alla där ute? själv mår jag inte så bra... för Annah har dött & imorn äre begravning för henne vet inte hur jag ska klara av det... jag kommer bara falla på golvet... asso jag är jätte svag i kroppen när någon dör... vet inte hur jag ska ta det här.... R.I.P ANNAH :( vi kommer alltid tänka på dig...

sitter här hos Jenni & Emii är oxå här... dom kollar på idol & jag sitter & snackar med folket där ute... Isak ska oxå komma snart för han känner sig ensam... jag förstår han :( asso min hjärna funkar inte idag... asso tänker på Annah hela tiden...  men men Saga kommer inte sjunga imorn för hon är i Finland & jag visste inte ens att hon hade åkt din ÅSNA Victoria är i Stockholm tror vi ska hämta henne snart någonstans hahahah Victoria va är du:D neeeh men vet inte va jag ska skriva... är ganska deppig  så ska väl sticka & kolla på idol me Jenni & Emii... tänkte slänga in en bild på hur min kläning ser ut som jag ska ha imorn....Right..?

 ska spela den imorn...

Kommentarer
Postat av: Jenni

har snart hört den 1000 gånger men den är sjukt vacker asså jag kan inte sjunga låten själv jag kan bara inte Saga borde va me

2011-10-14 @ 22:39:29
Postat av: Saga

ja men jag har sagt till Isak att jag inte kunde komma:( men hoppas ni får det bra idag tänker på er :( jag kommer tänkea på er klockan 4 och jag kommer tända ljus :( Victoria kan väl sjunga den?

2011-10-15 @ 14:21:11
Postat av: Victoria

Saga va säger du? du ska bara se hur deprimerad jag är :( asså pratar inte ens me någon är för ledsen så jag kommer nog inte kunna sjunga någon låt :( asso jag vill inte ens komma för är så deprimerad men gör det ändå :( sorry Jenni jag kan inte sjunga med dig :( jag kommer inte klara av det SORRY :( vi ses i kyrkan :(

2011-10-15 @ 14:54:12
Postat av: Emii

Jenni jag kan ta den med dig men kan inte ens låten så du måste ge texten nu jag har en timma på mig att klara av texten jag ,Sillan, Victoria kommer till dig nu om det är OK..? Saga hoppas du får det bra idag kommer tänka på dig oxå idag... Isak tycker det va synd att du inte kunde komma men men sånt är livet... jag kommer gråta blod för hon var min mamma :( mitt hjärta är så svag nu :( kommer inte klara av det här...:( kommer flippa ur :(

2011-10-15 @ 15:05:28
Postat av: Linn

mamam och pappa kommer va där men jag kommer inte :(

för jobbigt :( men tjejer Annah kommer alltid finnas i våran hjärtan vi kommer alltid minnas henne som hon var

2011-10-15 @ 15:38:14
Postat av: Linn

Mamma*

2011-10-15 @ 15:38:48
Postat av: Bella

hur gick det idag? tänkte på er alla hur upprörd var Isak?

2011-10-15 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0