Victoria som skriver...

Moi som rubriken säger " Victoria här" Sillan är någonstans så jag tänkte blogga lite.. vet nt vah man ska skriva på en blogg men kör bah

Mitt namn är Victoria som alla kanske vet jag bor i Oslo med mamma(Sofie),mina två bröder(adrian, max) lille syrra(Stella) och låsas pappa( Henrik) jag har bott i Sverige i 15 år...men efter min pappa(Axel) dog så flytta hela familjen till Norge... det är nio månader sen min pappa dog... och jag hade en syster(Alexandra) oxå men hon dog när hon va 14... så det är tre år sen hon försvann... känns som mitt liv är helt svart utan dom...  vill bara försvinna från allt...
jag älskar att resa,lyssna på musik,sjunga,shoppa, vara med vänner m.m.
just nu är jag i Stockholm och hälsar på min släkt och vänner...
ehm något mer som borde finnas med här? ehm tror nt det ni har nog fått allt som behövs att veta..
om någon krossar Sillans hjärta så får ni med mig att göra :) så akta er för mig :) JAG ÄLSKAR HENNE ÖVER ALLT OCH ANNAT!!!! och jag vet inte hur man lägger in bild.. så jag ber Sillan lägga in en bild på mig :) men jag tror jag ska ringa Sillan och kolla vart hon är någonstans... men det va kulligt att snacka med folkens så vi får väl se om jag kommer tillbaka någon gång i framtiden men vi höres :)


 Moa Lignell hon kommer ta hem hela idol damn you rock :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

HAHAHAHAHAH victoria trodde aldrig du skulle gästblogga hahahahah gumman du ska veta att alla tänker på Henrik och Alexandra du måste gå vidare gumman du ska alltid veta att dom alltid kommer finnas i våran hjärtan Robin är bättre men Moa är jue sjukt braaaaaaaa men jag tror på Robin :)

2011-10-22 @ 18:02:10
Postat av: Emii

HAHAHAHA Victoria du driver vaa? hahahaha trodde ALDRIG du skulle blogga :D hahahahahahahah:D som Jenni säger vi kommer alltid ha dom i våran hjärtan vad som än händer dom kommer alltid vara med hos fast i våran hjärtan du måste bara gå vidare fast dom inte finns med hos... jag vet det är svårt men vi står på din sida vad som än händer så kan du bara komma till hos och det vet du!!!!

neeeeeeeej Robin är skit gullig och Moa ohhh älskar hennes röst men jag tror på Molly,Andrè eller Linni :)

2011-10-22 @ 20:20:19
Postat av: Saga

hahahaha Victoria? vad gör du här hahahaahahaha damn girl you are crazy :D hahahahah

såg din pappa typ några gånger och jag måste säga att han va grymt snäll jag måste säga världens snällaste person ever är det redan nio månader? ohh herre säger jag och redan tre år ohhh herre va tiden går snabbt Henrik och Alex kommer alltid finnas i våran hjärtan du vet att dom har det bra där upe alla vet att dom har det bra... Amanda P är grym men jag tror Molly kommer vinna:)

2011-10-22 @ 20:58:10
Postat av: Annih

HAHAHAHAHA Victoria du är rolig HAHAHAHAH Victoria ska du gå och se Robert Pattinson den 28? med vem? HAHAHAHAHAHAH jag har 3 biljetter om någon vill ha:D först till kvarn:D hahahahaha det blir nog en hård match om dom biljetterna hahahaha jag skulle gå men kolla på min kalender nyss och jag är inte hemma den dagen... så FÖRST TILL KVARN:D träffa din pappa typ några gånger och han va sjukt snäll hahah Victoria jag blev nästan kär i din pappa:D men vi kommer aldrig glömma han och inte heller Alex hur mår du nu efter din Farbror dog:(?

2011-10-22 @ 21:39:47
Postat av: Jenni

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH tror det inte va bra och säga det där alla kommer kriga efter att träffa Robert Pattinson:D jaaaaaaaaaaaag krigar oxå jag skaaaaaaaaaaa träffa haaaaaaaaaaaaaaan Annih come on du vet hur mycket jag är team Edward YEAAAAAAAAAAAAH jag är först!!!

2011-10-23 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0