du är min enna diamant bland högen av stenar...

Hellu idag ha det bara varit skola...-.- skit tråkigt asso är fett deppig när jag går till skolan... vill inte ens gå till min skola men jag måste gå där tills jag kommer in i min andra skooooooooola!!!!

typ på morgonen så va jag hos tandläkaren.. någon gång nästa vecka så kommer jag få min tandställning... asso dom hade mätt fel asso hur stor tandställningen ska vara... så min tandläkare smsa mig & sa att dom hade mätt fel
.. & jag fick en ny tid som skulle va idag typ 12.10 & jag fick inte ens gå av min matte lärare...-.- det är därför jag vill boooooooort från min skola alla lärare är bara sjuka i huvudet....-.- asso vill bara skjuta mig bara för jag inte vill gå till skoooooooooolan-.- så vi får se om den skolan jag hade tänkt & börja i ringer nääääääääästa vecka!!!!

men shiiiit it... kom hem för ett tag från träningen... på lördag har vi match mot Tullinge & jag vet inte hur det kommer gå.. jag vet bara att Tullinge är skit bra!! men tjejer vi får bara kämpa.. asso är sjukt nervörs inför lördag.. jag säger bara en sak" önska oss lycka till jag kommer va död innan lördag" så det blir noll bloggning på lördag!!

tänkte köra pitcures time på söndag.. så det kommer bara bilder.. vet att ni har väntat sjukt länge men har haft sjukt mycket saker & har inte haft lust heller... men nu har jag nog tid..!!

Jenni bara"André Zuniga kommer komma & kolla när vi spelar"
Jag"eh aha du menar han från Idol som typ ALLA tjejer gillar...
Jenni"yes"
Jag"Hugo Rosas 2 eh Jenni du känner inte Andrè.. eller gör du?
Jenni"YES jag va tillsammans me han"
Jag"eh Jenni han bor i Uppsala"
Jenni"Yes men har kontakten med han"
Jag"eh låter helt sjukt asso"
Jenni"vill du se hans nr om du inte tror mig & alla sms som han har skrivit?"
Jag"JAAAAA...
Jenni"tror du mig nu"
Jag"ring han nu"
Jenni ringer...
Jag" äre Andrè?"
Andrè"Ja är det Jenni"?
Jenni"YES Jenni here
Andrè"varför ringer du nu"?
Jenni"min kompis tror inte att jag känner dig.."
Andrè"aha okey men vi ses nog på lördag kanske
Jenni"Yes"
Andrè"men måste dra men hälsa din kompis hade bra
Jenni"du får oxå ha det bra ring mig imorn"
Andrè" JA!
 
& jag bara kolla på Jenni fatta inget först men sen slog det en singnal i min hjärna.. & jag bara " asso det här va helt sjukt"
Jenni"tror du mig nu?"
Jag"eh Jaa...

måste sticka & käka lite är sjuk hungrig... har inte ätit snart på 3 dagar... så vi ses nog på söndag eller när vi ses...



Dagens Låt-Mohombi-Say Jambo




alla som inte vet vem Andrè Zuniga är så ser han ut så här.. han sjunger sjukt vackert & är sjukt söööt!! han kommer gå långt Andrè kan vinna hela Idol!!! you roooooock




 
Hitta den här videon på Hugo Rosas blogg :)

Kommentarer
Postat av: Emii

hoppas det går bra för er tjejer jag håller tummarna för er... jag kan inte komma på lördag men hoppas det går bra för mina flickor!! Källbrinksskolan? eller vilken? hahaha Jenni känner ju alla:D hahaha kan slå vad om att hon har Hugo Rosas nr oxå :D hahahah asså får rysningar när jag lyssnar på han så fin röst asså hans ögon så sjukt snygga asså inte Hugos jag menar Andrè:D

2011-09-08 @ 20:46:15
Postat av: minnah

haha va skön haha Jenni känner ju alla hahahahaha så det är ju ingen snack om den saken:D vet du vart matchen är? Tullingehallen? vilken tid är matchen? kvinna svara på din mobil har snart ringt 1000 gånger

2011-09-09 @ 16:24:30
Postat av: Victoria

hur gick matchen?

2011-09-10 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0