fri från skolan imorn oxå...

Yeeeeeah Rubriken säger allt YEEEEEEAH!!! idag så va vi lediga från skolan & imorn oxå bäääästa man slipper alla idioter...(LÄRARNA) dom skulle på någon kurs I don`t care.. men allafall..

idag va jag i stan med Saga & Jenni trevligt trevligt... kom typ hem för 10 min sen... från stan asso!!! ska snart åka till Jenni :D Jenni va tvungen & hämta sin bror lixom så hon hämtar mig snart... va tvungen & hämta några grejer lixom...

asso ni fattar inte hur mycket läääääääääääxor jag haaaaaar asso  vill bränna ner hela skolan... asso allt ska lixom va klart nästa vecka... asso damp på skolan... asso jag har en Inläming om So,Matte Prov,Engelska Uppgifter,NO prov,Bild läxa, Musik läxa,Orientering..., & allt skit
taaaaaaaaa mig långt bort snälla-.- jag orkar inte med 1000 läxor asso shiiiiit -.- orkar inte med LIVET längre... ta mig till heaven...

hahaha vi såg Joel Kinnaman i stan asso på gud jag såg inte ens han jag gick bara förbi han hahaha & Saga bara"ehm Sillan jag tror jag såg Joel Kinnaman gick förbi nyss"
Jag"vaaaaah driver du"
Jenni"han gick nyss förbi men du såg inte"
Jag"vaaaaaah vart gick han"
Saga"Stureplan"
Jag"kom så går vi jag måste bara se han"
Saga"men tror du vi hinner han är borta"
Jag"men han kan inte ha gått långt"
Jenni"om du kollar mot Stureplan så ser du att det är 1000 människor där"
Jag"men skynda"
Saga"men kvinna vad jobbig du är"
Jag":D"


naaaaw & jag hann se Joel naaaaaw hans ögon så sööööööööööööta
jag"JAG ÄLSKAR DIG JOEL"
hahahaha Saga & Jenni bara kolla på mig:D hahahah
Joel"va gulliga ni är.

vi fick hans autograf & tog en bild med han  sååååååååååå best!!!!
hahaha vi såg Ana Gina oxå fast vi prata inte med henne....


neeeh nu ska jag sticka till Jenni... jenni står redan på parkeringen men vi höres!!!!!



 

Kommentarer
Postat av: Emii

tnåååa nu fick Sillan träffa sin dröm prins:D hahahaha va ska ni göra idag? har tråkigt kan jag komma förbi er? kan någon svara på mobilen elr? ingen svarar jaaaao svaaaaaaaaara när man ringer breeee:D

2011-09-30 @ 13:55:31
Postat av: Jenni

Emii du kan komma om du vill men ska köra Saga till Tandläkaren ungefär om 15 min men Sillan är hemma hos mig så du kan vara med henne tills vi kommer... dom ska kolla hennes tandställning liksom för den har gått sönder lite och jag vet inte hur långt tid det tar men du kan bara komma Sillan är här:D

2011-09-30 @ 14:28:23
Postat av: Alice

hahahaha hur va Joel vill oxå träffa han men har redan träffat han en gång:P kan vi inte köra Paintball när ni kommer... hur långt tid tare? asså hos tandläkaren? för då kan jag ta Sillan eller Emii eller Saga på min moppe Jenni om du tar Sillan & Emii så tar jag Saga på min moppe? skulle va sjukt kul har hittat en paintball i Södertälje & Djurgården... men aaah ring när ni har kommit hem annars kan vi ta det imorn om det blir försent

2011-09-30 @ 14:34:15
Postat av: Linn

va roligt vill oxå men måste man inte va 18 för att köra paintball? det finns paintball i Haninge tror jag:D får jag hänga med?

2011-09-30 @ 14:42:17
Postat av: Annih

va roooooligt tror man måste vara 18 för att köra paintball men ni kan ju köra Go Kart men där måste man ha en viss längd:D här i Uppsala kan man köra painball när man är 15 jag har kört Paintball en gång men Axel kör hela tiden med sina gangsters:D från Huddinge till Haninge tar det typ 3 timmar ska ni åka i 3 timmar på moppe elr? hahaha jag skulle aldrig orka:D hahaha jag såg Joel i Uppsala:D Uppsala stadsteater:D saknar er girls:( hoppas vi ses på höstlovet!!!

2011-09-30 @ 15:13:35
Postat av: Sillan

Emii:hahahaha han är inte min dröm prins hahaha men skulle önska han va my boy friend:D aaaah du kan komma om du vill är ändå själv



Alice:hahahaha när du får något i huvudet så måste du göra det hahahah:D vi får se när Jenni & Saga kommer när Isak skulle kolla sin tandställning så tog det typ 2 & en halv timma höll på dööööö asso:D hahaha äru dum att jag åker ända till Djurgården hahaha vet du va Djurgården ligger? hahahah där vid Skansen & Grönan tar typ en timma & åka till Djurgården elr kanske en halv timma... men det skulle va kul men tror man måste va 18...



Linn:jag vet inte om vi ska åka... Alice kom bara på det... jag vet inte ens när Jenni & Saga kommer.... jag vet inte men av mig får du följa med...



Annih:man måste vara 18 aah men det finns Paintball för dom som är mindre... asso under 18... Go kart måste man va 1.60 tror jag.. samma som Isak han gör Paintball hela tiden typ... hahaha åker aldrig i tre timmar men ändå det är inte jag som kööör:D Joel är över allt:D men asso han är inte bara skådis han är oxå me i en teater... naaaaaw vi saknar dig oxå sweetie tror inte jag kan träffa dig på höstlovet ska resa till Norge:( men vi saknar dig grymt mycket asso

2011-09-30 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0