have you missed me?

HELLOOOOO wazzup? kom nyss från Skolan... asso vi hade disco för små barnen lixom... Jenni ska snart hämta mig... måste åka till henne för vi ska lixom skriva på skivkontrakt imorn.. jag orkar inte åka men aah jag måste tyvärr.. vi ska va där typ halv två... & imorn ska vi oxå städa skolan... asso vem pallar fan? asso vill inte städa den skolan men måste för annars såsäger dom" varför kom du inte & blablabla" är skit trött har varit i skolan från åtta till nu...  asso sprang fram & tillbaka hela tiden... lixom... men tror jag ska sova när jag kommer till Jenni... om inte Jenni kommer så kommer jag ringa Saga Jenni riiiiiiiiiiiiiiiiing mig!!!!!!!!!!! men tror jag ska sticka & få tag i Jenni... men aah vi ses !!! inte imorn & inte på söndag men vi ses när vi ses!!! Kisses


Kommentarer
Postat av: Bella

hahahahaha lycka till hur åker ni till Göteborg? det tar 5 timmar med tåg och tror 3 timmar med bil men lycka till tjejer ni kommer klara det!!!

2011-09-24 @ 09:53:01
Postat av: Saga

hur gick det? vill veta allt? och när släpps allt? imorn klockan 14 äre match mot råsunda va är ni? är ni i råsunda elr var är ni?

2011-09-24 @ 22:33:18
Postat av: Emii

hur gick det tjejer? svara kvinna måste veta vart ni är för vi har en stooooor match idag som är sjukt viktig är du hos Jenni? kan jag åka med er då? svaaaaaaara ingen av er svarar måste veta liksom

2011-09-25 @ 12:33:19
Postat av: Minnah

Jenni och Sillan är i Uppsala dom skulle hämta Annih Emii du kan åka med mig för Sofia ska oxå åka med mig så du kan ju bara komma :D hoppas allt gick bra

2011-09-25 @ 12:59:26
Postat av: Alice

dom är i Upssala Emii du kan ju åka med mig eller aah det finns plats men aah eller Minnah finns det plats förmig oxå? såbehöver inte min pappa köra fram och tillbaka... har en skit stor ångest vill oxå skriva skivkontrakt:( hoppas allt gick bra och när släpps dom? tjejer ni måste åka snart asså från Upssala

2011-09-25 @ 13:51:04
Postat av: Feclicia

vart ska vi ha match? vet inte vart vi ska va? Råsunda Stadion? eller vart behöver veta vi ses där tjejer

2011-09-25 @ 13:53:23
Postat av: Linn

hoppas det går bra för er tjejer jag kunde inte komma bara för det har hänt en sak... men hoppas ni går vidare... hur gick det i Uppsala va det inte där ni skrev skivkontrakt?

2011-09-25 @ 15:54:45
Postat av: Emmie

hur gick matchen? sorry att jag inte kunde komma är sjuk:( men hoppas allt gick bra när släpps era album?

2011-09-25 @ 18:10:13
Postat av: Sillan

Bella:hahaha vi va inte ens i Göteborg:D vi va i Uppsala:D your stupid monkey:D



Saga:hahaha det gick sjukt bra hahaha va sjukt nervös när Eric Saade kom in fatta noll asso:D hahaha Jenni släpper sitt album den 12 october tror jag & vet inte när min släpps:D



Emii:det gick sjukt bra asso fatta inget när Eric Saade kom in i dörren blev helt stum jag fatta inget:D



Minnah:yeeeah gick sjukt bra trodde inte mina ögon först asso man skulle lixom sjunga lite.. & sen helt plösligt kommer Eric Saade in fatta inget först & sen sa Jenni visste du inte när man skriver skivkontrakt så skriver man alltid med en kändis & jag tog Eric saade... hahahah va sjukt chockad asso...



Alice:allt gick super bra men blev helt död när Eric Saade kom in fatta först inget blev helt stum asso blev sjukt chockad... jag tror Jenni släpper sitt album den 12 october & jag vet inte när min kommer:D



Felicia:vi va i Råsunda Stadion men du kom aldrig...



Linn:det är lungt tycker så synd om dig:( finns här om du vill prata & det vet du!!! vi ska möta Linköping på lördag tror jag... det gick sjukt bra fatta inget när Eric Saade kom in jag tänkte" är det en dröm eller på riktigt.. hahaha Eric bara" hey va fint ni sjunger"hahahah jag bara.. eeeh taaack... hahah visste inte va jag skulle säga lixom för va helt chockad asso..



Emmie:krya på dig!!! hoppas du kan komma på nästa match nu på lördag vi möter Linköping Jenni släpper sitt album 12 october tror jag & vet inte när min släpps...

2011-09-26 @ 17:47:14
Postat av: Victoria

skriv din dumma åsna skriiiiiiiiiiiiv!!! svara på din mobil måste prata me dig om en viktig saaaaaaak jag är i Stockholm nuuuuuuuuuue så call me

2011-09-29 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0