Jenni din åsna lägg ner nu!!!

asso mitt humör är inte OK idag... bara för det har hänt en sak... det va så här... jag åkte till Kista Galleria Med Emii & så glömde jag min mobil hos Jenni på fredagen typ... & nu har Jenni ringt alla på min kontakt lista typ 200 gånger?  & nu är alla skit sura på mig bara för DOM tror att jag har ringt? men jag va INTE ens hemma? & ALLA ringde Emii & bara" Hallå Emii är du med Sillan kan jag få snacka med henne nu säg till henne att hon kan ringa när ni är hemma" & jag bara" eh jag har inte ens min MOBIL med mig det är nog Jenni som ringer fråga Emii SJÄLV om ni inte tror mig"

& Jenni kan inte ljuga så hon säger att JAG har ringt? Jenni nu får du sluta det är inte ens roligt JAG VA INTE ENS HEMMA så hur kan jag ringa? asso Jenni din dumma åsna!!!! alla är skit sura på mig men hallå JAG VA I KISTA asso jag hatar när någon är sur på mig får dåligt samvete TAAACK DIN DUMMA ÅSNA!!! du har förstört allt nu... ASSO JAG HAR INTE RINGT DET ÄR JENNI SOM HAR RINGT!!! OM NI INTE TROR MIG SÅ FRÅGA EMII SJÄLV!!!! jag va alltid med Emii aja...

Kista Galleria va bääääst!!!! Jedward var bäääääst!!!!! jag bara who is Edward? hahah asso dom är sjukt lika varandra asso Edward & John Ulrik Munther va sjukt sööööööööött!!!! & Mohombi sjukt snygg!!! det kommer bilder sen när min data inte har virus längre... som sakt har värsta dåliga humöret så ska väl sticka & va sur på Jenni-.-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fight Fight Fight:D men det är väl bara och glömma det nu elr? du har väl fått tillbaka din mobil? det Jenni gjorde va inte snällt jag vet bara att Edward har blåa ögon och John har bruna ögon och Edward är mer hög ljud och John är inte den som pratar mycket:D och hur gick Matchen?

2011-09-18 @ 19:41:25
Postat av: Alice

har du fått tillbaka din mobil? har skickat sms till dig men du svarar inte hur gick det i Kista?

2011-09-19 @ 10:57:55
Postat av: Annih

tror hennes mobil är sönder bara för Jenni bomba alla med sms och ringde du skrev inget om matchen så säg inte att ni förlora?

2011-09-19 @ 14:44:09
Postat av: Emii

hahaha Sofia du ska bara se hur sur Sillan är på Jenni hahahah när Jenni ringer så svarar hon inte hahaha ingen har blåa ögon båda har bruna :D hahaha det är hemligt:P

2011-09-19 @ 20:21:00
Postat av: Linn

hahaha Sillan jag skickar bilderna från Kista :D när är nästa match? jag kommer då och då måste vi vinna!!!!!! asså jag orkade inte ha match asså va sjukt död asså jag och frida va i Kista från halv 9 till 11 hahaha hur orkade du med matchen efter?

2011-09-20 @ 12:24:32
Postat av: Frida

det va kaos på gud men den bästa dagen i mitt liiiiiiiiiiv!!!! asså förlåt tjejer jag va sjuk trött efter Kista jag och linn kommer på nästa match vi lovar vilken tid va ni i Kista?

2011-09-20 @ 13:39:54
Postat av: Sillan

Sofia:fight är inte så här... face mot face är fight... Det Jenni gjorde va inte snällt elr aah min mobil är sönder bara för henne-.- hahahaha Edward är nog den som pratar mest hahahaha John har bruna:D hahaha det gick bra vi gick vidare:D vi möter Råsunda på söndag



Alice:min mobil är sönder... det gick bra vi möter Råsunda på söndag du mååååste komma



Annih:hahahaha det gick bra vi gick vidare vi möter Råsunda om du vill komma & kolla så äre bara & ringa mig saknar diiiiig min lilla Uppsala girl:D



Emii:hahahah Emii vågar du inte säga att det gick bra?:D



Linn:hahaha okey tack:D på Söndag i Råsunda hallen:D hahaha vi får se :D hahaha jag & Emii va döda men ändå så hämtade Johnny hos hahaha orkade inte men ville inte missa matchen har missat nästan alla matcher:D



Frida:hahahaha naaaw min bääääästa dag oxå:D hahahaha jag va helt död på gud Emii & Johnny fick nästan bära mig till bilen:D hahahah:D vi va i Kista typ halv åtta? & sen hämtade Johnny hos i Kista typ klockan 6? vi va i Kista i 11 timmar



2011-09-20 @ 20:35:00
Postat av: Victoria

har du och Jenni skrivit skivkontrakt? tnåååå vill oxå se Jedward:( buuuh saknar dig kvinna:(

2011-09-21 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0