matchen sög...

Hellu sitting in the Gay staden :D neeh den tysta staden Tullinge.. & det är ju bara så trevligt... sitter här & gör inget... har nyss ätit... naaaaam säger jag bara... vi tänkte snart se Scream 4... det är sjukt mörkt ute... vet inte om vi kommer våga se Sream 4.. Alina har ju sett den men inte jag & Andreas.. så vi får väl se om någon av oss kan sova i natt... men shiiit it nooow idag hade vi match mot Tullinge & jag kan säga att vi sööööög asso vi hade inte me våran bästa spelare fuuuck you Emii om du va me så skulle vi nog vinna soooo fuck u-.- men allafall Tullinge vann me 5-2... asso jag börjar skämmas nu.... asso nästa match måste vi VINNA right girls? neeeh men ska väl sticka & kolla på Scream noooow so see yah tomorrow... imorn lägger jag in alla bilder right? so stay here tomorrow kisses and hugs/Sillan

Kommentarer
Postat av: Emii

ring Isak nuuuuuue!!!!! alla Scream suger hallå asså Scream 4 är skit tråkig kolla inte på den!!! den suger hårt

2011-09-10 @ 21:54:55
Postat av: Jenni

hahahahah Emii va skön jaao hahahah när vi tre kolla på Scream så va du den som va mäst rädd hahahahahah du satt nästan i mitt knä i kommer hahahahahahahahahahahah :D vi kommer krossa Huddinge asså du är fett seg på att svara!! hahahhah jag såg Bruce Willis gå på gatan hahahah inte den där riktiga Bruce Willis hahahah han som bor nära mig ;)

2011-09-10 @ 22:30:00
Postat av: Alice

jag vill oxå se filmen va den bra/läskig? har du kommit hem? call me

2011-09-11 @ 16:55:26
Postat av: Victoria

lycka till me nästa match<3

2011-09-11 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0