Music dosen`t lie... Music can change the world and people...

hellu I`m baaack efter 10000 år... har varit död i snart 10000 år :D så nu har jag vaknat härligt;) sitting here(säger inte vart) men kan bara säga att det är party in the house:D yeeeah... det har inte hänt så mycket... inte vad jag vet:D... neeeh men vad ska man skriva lixom? ingen anning... asso om det inte fanns musik så skulle det inte finnas människor... music is the life!!!! asso jag kan inte leva utan musik... neeeeh det kan jag inte...:D  jag vet jag har blivit helt seg med bloggen... SOOOOO I``M VERY SORRY!!!!! men man kan inte skriva hela tiden... jag har mycket & tänka på som vi inte behöver ta upp... det är lite problem mellan mig & killen... asso jag är sjukt ledsen för jag har blivit så seg men som sakt killen kommer först.... ehhh? har nog skrivit allt som behöver vetas... ska sticka & få igång festen lite...:D så ja vi får se när det kommer inlägg igen... jag vet inte... skriver när jag har lust & när alla problem är över... men jaaa anyone who reds my blog ROOOOOOCKS!!!! Kisses/Sillan

några låtar som jag inte kan sluta lyssna på...



















Kommentarer
Postat av: Stina

kommer du på träningen imorn? klockan åtta isåfall du måste kommaaaaaaaaa vi har match snart

2011-09-05 @ 22:34:22
Postat av: Jenni

första låten va de inte den som va på victoria`s pappas begravning? sjukt fin asså får tårar när jag hör den!!! and take your ass long away Mohambi is my man:P you have danny:D

2011-09-06 @ 14:41:48
Postat av: Minnah

kommer du på träningen idag? klockan åtta i albyhallen ska vi hämta upp dig? eller är du hos Jenni Eller Emii? om du är hos dom så kan du bara komma hit så åker vi tillsammans

2011-09-06 @ 16:32:58
Postat av: Emii

Jenni kommer inte på träningen idag fattar inte varför hon säger"jag orkar inte jag är sjuk" men hallå hon är hur frisk som helst.. hon vet ju att vi har match snart... om du inte heller kommer idag så är det något fel på er... ni måste skärpa er ni vet att vi har en stor match snart... va äru? svara på din mobil när man ringer kärring

2011-09-06 @ 18:30:13
Postat av: Sofia

älskar Lasgo så sjukt fin va alla tjatar om träningen vi vet att vi har match men aaah vi har tappat flera spelare och det är inte bra vi har förlorat snart alla matcher bara för vi tappar folk... Jenni vill du vinna matchen eller inte? om du vill vinna så är det ju bra om du kommer idag... vill inte tjata... Sillan kom du oxå...vi kan inte förlora den här matchen...

2011-09-06 @ 18:46:40
Postat av: Sillan

Stina:men breee I know that so take it easy:D maybe I do har missat snart 8 träningar :D bara för andra saker:D men aa jag kommer



Jenni:jooooh på hans begravning joooh... men du ska se mig jag gråter blod när jag hör den... han heter inte Mohambi:P hahahaha han heter Mohombi:D your stupid basstard:D heheh DANNY ÄR MIN I KNOW:D



Minnah:maybe I do:D har missat snart 8 träningar så måste väl släpa mig till träningen... bara för er skull:D heheh tack ändå åker me Jenni om du vill så du får oxå åka me oss:D vi hämtar dig vid halv åtta ok?:D hahaha det tar bara 5 min & gå från dig till Jenni så du kan väl komma hit om du ska åka med oss..:D



Emii:hahahahahah är hos Jenni nu hahahah & hon är så frisk hahaha men hon är som hon är... hahaha hon driver bara hon ska följa me.. men tagga me matchen... vi kommer klara oss så tagga:D



Sofia:älskar oxå...det är inte bra att vi har förlorat nästan alla matcher... ärligt vi måste snart skärpa oss... vi kan inte förlora mera matcher... ärligt jag skämms... jag & Jenni kommer... vi vet att den är här matchen är sjukt viktig!!!!!!!!

2011-09-06 @ 19:20:09
Postat av: Victoria

svaaara på din mobil kärring måste snacka me dig om en sjukt viktig sak... du vet nog va det handlar om eller? ring mig när du ser det häääääär I LOVE U älskar pappas låt asså lasgo the best of the best riiiing mig plzzzz asså det är SJUKT VIKTIGT!!!!

2011-09-08 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0