Rest in peace..

Idag är det 10 år sen World Trade Center kollapsade & en & en halv månad sen terrordådet i Norge vi kommer alltid minnas dom här två händelserna R.I.P alla som har dött... asso shiiit va tiden går fort... asso OMG!!

kollar på SVT1 dom visar World Trade Center.. vill inte kolla på det men gör det ändå... asso det är sjukt hemskt för folk offrade sina liv bara för att hoppa från 101 våningar... asso det är sjukt heeeeeeeeemsk på gud..!!

va i Tullinge från igår till idag... & det va roligt... vi kolla på Scream 4 & den va inte så läskig som jag trodde... min bandyklubba är hos Jenni... vet inte om jag orkar släpa mig till Huddinge.. annars JENNI får du komma & lämna den eller aah det blev tyvärr ingen pitcures time.. för min data har VIRUS så ni får nog vänta lite.. måste nog lämna in den på lagning... SO I`M VERY SORRY!!!! tänkte göra smoothie... & ska väl fortsätta & kolla på World Trade Center... eller I don`t know... så vi höres

R.I.P alla som har dött!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Victoria

lycka till me nästa match jag saknar dig sjukt mycket asså:(

2011-09-11 @ 18:23:02
Postat av: Jenni

hahahahah du får hämta den själv:D heheheh jag råka ge "hans" adress:Pblev snurrig så du måste snacka me han och säg att jag inte gjorde det md flit när jag hade skickat så såg jag att jag hade skrivit "Gamla Stockholms vägen..." och nu kan jag inte göra om det heller så snacka me han och fråga" har du fått en parfym i din brevlåda"? och så säg det är min kompis hon råka ge fel adress till en person om skicka parfymen:D hahaha asså jag dör så sjukt pinsamt hahaha jag undrar va han tänker:D hahahah jag våger inte ens gå till han och säga att jag råka skriva fel adress hahaha du känner han mer så hahaha lycka till:D

2011-09-11 @ 20:35:07
Postat av: Emii

hahahahahah Jenni hahahahah hur kunde du göra så hahahah jag vill se hans minn hahahahah va skön jao:D hahahah Jenni du bor nära han så du kan ju bara gå och plinga på dörren hehehe jag kan följa me om du tycker det är pinsamt hahahahaha jag måste bara skratta:D hahahahahah

2011-09-12 @ 20:48:02
Postat av: Alice

hahahah Jenni hur kan du va så crazy? hahahah tycker synd om Sillan hahah Jenni det är din parfym så du får väl gå till han:D hahah Jenni är sjuk pinsam hahaha lycka till med det:D svara på din dumma mobiiiiiiiiiiil kvinna!!

2011-09-13 @ 20:13:03
Postat av: Stina

kommer du imorn? hahaha dör av garv hahah hur kunde du ge "hans adress" hahahahah om jag va du Jenni så skulle jag inte ens säga något jag skulle bara låta den ligga i"hans brevlåda" hahahah:D Jenni känner du han ens? hahahahah jag vet inte vem du menar men jag antar att Sillan känner han:D Jenni,Emii och Sillan ni måste komma på träningen vi kan inte förlora igen

2011-09-14 @ 17:52:16
Postat av: Sillan

Victoria:hahaha vi kommer förlora igen men taaack tnåååå MISS YOU SO MUCH TO :(



Jenni:hahahahaha hur dum kan du vara? hahahahaha du får hämta den SJÄLV som du säger till mig :D hahahahah jag kan följa med dig (om du vill) om du inte vill gå till han så får du hans nr hahahaha tror du inte att de är pinsamt för mig? Jenni han har typ ringt mig 5 gånger så din parfym har kommit:D



Emii:hahahaha Jenni är bara en galen kvinna hahahaha han tänker nog" what a fuck" hahahaha:D



Alice:Jenni har visst blivit rädd för människor hahha jag kan inte ens prata me människor hahahah min mobil funkar inte :(



Stina:eh hehehe kommer låta sjukt cp nu men har slutat :P vi får se om jag börjar igen:D för Jenni är cp hahaha men om den ligger där & hon inte säger något så börjar han väl undra hahaha han undrar väl nu:D Jenni har väl träffat han några gånger... dom bor bara 5 min från varandra inte ens 5 kanske 2-3 hahaha:D Jenni & Emii får komma :D men jag kommer inte sorry girls kanske jag kommer tillbaka:D

2011-09-14 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0