you are mine forever never forget it...

MOOOOOI hur står till med folket? själv mår jag väl bra.. har inte hänt så mycket bara skola & grejer... va hos tandläkaren idag det tog typ två timmar... asso dom hade mät fel & allt shit så va tvungen & ta om allt...  & min tandläkare va inte där... men ändå så körde han.. om typ 3-4 veckor ska jag få den... det va meningen att jag skulle få den idag men aah min tandläkare va inte där... men shiiit it....


nu är sagan slut mellan mig & han...  jag kommer aldrig glömma minnena med dig... sjukt bra va allt med dig... men nu är allt bara shiiit... hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig... men men nu är det bara gå vidare med livet...  jag hoppas vi kan vara vänner... jag hoppas du förstår hur mycket jag älskade dig... jag kommer aldrig glömma dig!! asso det är helt sjukt vi va tsm nästan i tre månader.. & nu är det slut... men men det är bara fortsätta with the life!!!!


Jenni är så sjuk asso hon bara" asso jag vet inte hur jag ska säga det här men asso när jag hade skrivit på allt så ser jag att jag har skrivit Gamla Stockholms vägen... asso "hans" adress"
Jag"HAHAHAHAHAHAHAHAH "ler STOOOOORT"
Jenni" men jag vågar inte gå till " han" & säga att jag råka skriva "hans" adress
Jag"HAHAHAHAHAHAH vill se hans minn när han får en parfym i brevlådan"
Jenni"kan du inte snacka me han"?
Jag"hahahahahah det är din parfym så du får väl prata me han SJÄLV :D
Jenni"men jag vågar inte gå & plinga på dörren & säga"hey förlåt men har du fått en parfym i din brevlåda asso jag skrev fel adress jag råka skriva din adress"
Jag"HAHAHAHA jag kan följa med dig men då får du prata"
Jenni" men jag vågar inte!!
Jag"han är snäll han ÄTER inte upp dig om du tror det"
Jenni"han är väl snäll men jag känner inte han... jag har sett han några gånger ja men du känner han mer"
Jag"JAA men du är inte rädd för människor"
Jenni"joooh nu är jag det"
Jag" HAHAHAHA & när blev du det? jag kan inte ens prata me människor.. så hur ska jag prata me han när jag är så TYST.."
Jenni"men då låter jag den va där"
Jag"JAG kan ge hans nr så du får ringa han om du inte vill gå till han.."
Jenni"ge hans nr då men jag kommer skratta i telefon"
Jag"HAHAHAHA det gör jag oxå.. men hallå jag kan följa med dig dit"
Jenni"neeei låt det vara"
Jag"HAHAHAHA då får väl jag ringa han då men det kommer va sjukt pinsamt & fråga om han har fått en parfym hahah då är du skylldig mig en sak"
Jenni" HAHAHAHA vi får se men taaack sweet"
Jag"din dumma apa tacka mig när jag har hämtat den"


HAHAHAHA va pinsam hon är hahahahahahah men aaah ska sticka & se lite på tv så vi höres när vi höres



Kommentarer
Postat av: Emii

HAHAHAHAHAH jag måste bara skratta HAHAHAHAH tror han har redan har den HAHAHAHA Jenni efter skolan vi går och pratar me han och fega inte ur för då kommer du aldrig få din parfymjag vet att Isak älskar dig fortfarande men han sa han måste ta en lång break vad menar han med det? säg inte att ni har bråkat?

2011-09-14 @ 18:33:21
Postat av: Alice

har du fått din parfym JENNI? HAHAHA:D iiii hur många break har ni tagit?

2011-09-16 @ 17:52:46
Postat av: Victoria

hahahaha asså Herregud säger jag Jenni :D hahah:D jag vill oxå till KISTA GALLERIA:( min man är där Ulrik Munther och Mohombi:( hälsa mina boys Jedward heheh:D

2011-09-16 @ 20:05:43
Postat av: Jenni

Emii:hahahahaha jag vet inte men tror det:P jag måste gå och hämta den men inte idag:D



Alice:jag vet inte men tror den är där:D Sillan har du pratat me han? sääääg att du har pratat me han snälla säääääääg det:D



Victoria:hehehe jag vet jag är crazy :D



det va synd om dig och Isak hoppas det blir bra igen mellan er!!! SILLAN har du ringt han och frågat om han har fått en parfym? snäääääälla kvinna svara på din mobil när ska vi sticka till Kista? svaaaaaaara kvinna jag hämtar dig

2011-09-17 @ 10:00:20
Postat av: Stina

kviiiiiiiiiiiiiina vart är du? slutaaaaaaaaaaaa och ring mig du har ringt mig typ 180 gånger kvinnaaaaaaaa vad är det?

2011-09-17 @ 16:33:50
Postat av: Minnah

hahahahah hon är i Kista Galleria med Emii:D tror Sillan glömde mobilen hos Jenni:D hahahah så det är nog Jenni som ringer:D hon har ringt mig snart 25 gånger:D Jenni din åsna tagga sluta och ring:D

2011-09-17 @ 17:17:02
Postat av: Bella

hahaha skulle inte Sillan gå med Jenni till Kista Galleria? hahaha då vet jag vem som skickar sms till mig hahaha jenni du har snart skickat 45 sms din kärring stop noooow

2011-09-17 @ 19:04:15
Postat av: Sillan

Emii:neeei men om han vill taen break så får han det jag behöver oxå ta en break..



Victoria:hahahaha hur många killar har du? hahahaha 1000 killar:D hahaha Jedward va bara så sköna asso hahaha vet inte ens vem som är vem:D dom är sjukt lika varandra jag bara" how is Edward"? hahahah:D



Jenni:hahahah han svarar inte... gå bara till han Jenni!! han äter INTE upp dig jag kommer & hämtar min MOBIL så vi kan gå till han

hahaha har ringt han men han svarar inte... ring du:D



Stina:hahahah jag har inte ringt jag va i Kista hela dagen från 11 till 9 hahahaha jag glömde min mobil hos Jenni så de va nog jenni som har ringt



Minnah:jag glömde mobilen hos Jenni



Bella:hahahaha joh men Jenni palla inte så ringde Emii.. asso vi hade sjukt brottom så glömde mobilen hos Jenni hahaha alla ringde Emii & bara " asso kärring sluta & ring du är i Kista ring när du har kommit hem" hahahaha & jag bara" jag glömde mobilen hos Jenni så det är Jenni som ringer" hahahaha alla är fett sura på "mig" för dom tror att JAG har ringt men jag va inte ens HEMMA!! asso det är så att JENNI inte kan ljuga men hon ljuger JAG VA INTE HEMMA ENS!!!! SÅ HUR KAN JAG RINGA? FRÅGA EMII SJÄLV!!!!

2011-09-18 @ 13:09:50
Postat av: Sillan

who is Edward*

2011-09-18 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0